Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
bij ons zit ook een koppel nijlganzen waar broeden deze gemakkelijk in?
ze zitten bij ons in een stukje bos die dichtbegroeid is met een sloot ernaast zullen ze in dat bosje mishcien gaan broeden??
Ik heb geen idee hoe en waar die Nijlgans zijn nest zal maken. Maar als ze met kuikens te zien zijn is het ze wel gelukt. Kijk maar een aantal pagina's terug daar heb ik al vroeg de eerste jongen geplaatst.
Niet veel maar ja je kan niet alles hebben, net als die mooie Goudvink met zijn kop tussen de paardebloemen. Nou ik heb hem maar in de prullebak gegooid.
Waterhoen, deze had jongen maar ik was net te laat om ze te "platen". Ze bleven mooi tussen het groen.
Fazanthen, deze zat een beetje te dromen geloof ik.
En dat was het weer. Ik ga nu maar ff in de rust want mijn ledematen werken niet erg goed mee sinds een paar dagen en dat is zeer vervelend weer.
Niet af te lezen. Er staat alleen dat het een jpg is en de afmetingen daarvan.
De vorige exif lepelaar, kijk daar eens naar de tijd. Die staat daar volgens mij echt wel redelijk goed op.
Gebruik je misschien een extender?
nope geen extender ,jongen (was het maar waar)
dan zou ik eindelijk die verweggies eens mooi kunnen platen.
vandaag weer zoveel moois gezien,ten eerste een rijzende zon uit de zee en diverse soorten waarvan ik zeg wist niet dat dit hier vertoefde allemaal,het mooie van deze hobby is dat er een wereld open gaat aangaande soortjes waarvan ik dacht dat die hier niet voorkwamen of juist het gedrag wat ze vertonen (o zo anders dan in onze voliere's).
ps: zon(licht) is alles zie ik wel,ik persoonlijk(is dus smaak gevoellig) vind die fazant hen eindelijk een foto waarvan ik zeg ,yes.
mooi gedaan man,echt waar.( en je weet dat ik niet zomaar iets zegt,als ik iets zegt dan meen ik het).
vasthouden zo ik zeggen en doorgaan met je ontwikkeling (jij komt er wel ,dat zie ik, je ben gedreven genoeg i.i.g).
Opmerking