Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Ik ben van mening dat het vogelcafe langzaam aan het dood bloeden is. Het is lang niet meer zo interessant en levendig als enige tijd geleden. De onderwerpen in het algemeen zijn (English: boring) Saai, melig, taai, vermoeiend.

Vele oude rotten zijn opgerot en het leven is uit de brouwerij.

Met het aantal leden/gasten op dit website zou je toch veel meer verwachten, beide qua algemene inhoud en foto's.

Ik zit op verschillende vogel groepen in Australie omdat ik daar op het moment toch wel half mijn leven door breng. Als ik daar dan de activiteit zie, zowel landelijk als provinciaal, dan kun je daar toch wel een puntje aan zuigen. En dit terwijl de vogelhouderij daar op een veel lager pitje staat dan in Nederland met aanzienlijk minder clubleden en enthousiasten.

Ik plaatste vandaag voor de eerste keer een foto op een site van kromsnavels en viel stijl achterover van de vele reacties. Kan kan toch alleen maar een positieve werking hebben? Er word "geschreeuwd" om meer; en dit terwijl mijn foto's helemaal niet van superieure kwaliteit zijn. Gewoon foto's door mij genomen in het wild Down Under en niet bewerkt.

Het woord is aan U.

Groet, Kees, Tauranga. Nieuw Zeeland.

Opmerking

• Fijn dat je ook even je reactie geeft Kees, daar wordt het ook alweer iets levendiger van, ha, ha.

Hopelijk heb je nu geen bult op je achterhoofd van het vallen.

Maar eigenlijk heb je wel gelijk met de magere reacties. Het hoeft ook niet altijd inhoudelijk te zijn immers.

Bij "foto's genomen door jouw in het wild Down Under" zet ik wel even een kanttekening hoor. Zo "gewoon" is dat nou ook weer niet voor veel mensen natuurlijk.

Persoonlijk vindt ik het dan wel weer "gewoon" leuk om een beetje mee te mogen leven en kijken met je mooie trippeltjes.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• dat het allemaal wat minder word, met het cafe, ben ik ook wel eens. maar ik hoop dat dat met de vakantie tijd te maken heeft.

dat er veel ouwe rotten verdwijnen, is jammer, maar niet onoverkomelijk. hierdoor zullen er weer anderen opstaan en het stokje overnemen.
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

• Opmerking

• Wauw Henk, die appelvink is mooi.
            Een geweldige mooie foto van een prachtige vogel.

Enne Cees je hebt wel een beetje gelijk hoor, het is hier niet meer zoals voorheen.
            groetjes
            Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
            http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

• Dank je Heidi,

We moeten gewoon maar afwachten of er nog eens wat meer mensen mee gaan doen. Zoiets kan je niet afdwingen lijkt mij.

Glanskop (denk ik, voor hetzelfde geldt is het een matkop.)

Bosmuis - Rosse Woelmuis denk ik.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Volgens Ton zijn deze mensen gewoon op een heeeeeele lange vakantie :-)

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door MatthijsH Bekijk Bericht

Matthijs , ik heb een vraagje , waar zit hier je scherpstelpunt in deze foto, probeer eens met de - en + te werken

succes

Opmerking

• Linksonder de bloem zo'n beetje denk ik Barend.

--
                    Een paar buitenplaatjes, grenzend aan een open plek in een bos:
                    Grote Bonte Specht:

Gaai:

Grote Bonte Specht:
                    Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Schattig dat muisje Henk, erg leuk die foto.
                      Die snelle rakker heb je toch mooi op de foto kunnen zetten.
                      groetjes
                      Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
                      http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

• Fraaie serie Henk!

Opmerking

• vind de foto's van de vlaamse gaai en de specht ook erg mooi
                          groeten gijs

Opmerking

• Ik kijk al geruime tijd mee in dit topic en geniet hier met volle teugen. Door de discussie over een afname in activiteit voel ik nu "de druk" om ook maar eens wat foto's te delen. Ik ben geen geweldige fotograaf, dus mochten mensen tips hebben dan hoor ik die graag!

Opmerking

• En gelijk nog een paar.

Opmerking

• mooie foto's jobert. waar heb je deze foto's genomen?
                                groeten gijs

Opmerking

Working...
                                X