Die dochter van jouw doet het aardig. Qua compositie zou het vlindertje wat naar beneden geplaatst kunnen worden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Ik was in de kooi om nog eens te proberen wat foto's te maken.
Deze jonge geelbuikman had ik het het vizier toen onze hond er vrolijk bij kwam zitten.
Er zit nog geen 20 cm tussen de hond en de vogel (wel gaas natuurlijk).
Ik denk nu vliegt hij weg, maar nee hoor hij bleef gewoon zitten om z'n zaadje te pellen.
Vond het wel grappig.
Opmerking
-
Hey Matthijs,
De foto had je beter van de andere zijde kunnen nemen i.v.b. met de lichtval. Je hebt nu geen licht op deze kant.
Succes met je nieuwe camera, daar kan je mooi mee inzoomen.
https://www.youtube.com/watch?v=rk_JN_KV2Q4Last edited by Henk3; 11-08-2014, 17:14.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk BerichtDie dochter van jouw doet het aardig.
Ja, die is inderdaad redelijk goed bezig en laat haar effen "klungelen". Hahaha ... die heeft nu ook haar eigen Canon - spiegel gekocht.
Straks samen terug op cursus.
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk BerichtQua compositie zou het vlindertje wat naar beneden geplaatst kunnen worden.
__________________________________________________ __________________________________________________ _________________
@ Heidi : mooi plaatje terug !
Misschien een tip voor de toekomst:
ik veronderstel dat deze foto met flits is geschoten? Probeer eens de flits uit te schakelen. Je kleuren zullen "warmer" zijn. Moet je even proberen en toon ons ook het resultaat. Je zal versteld staan.
__________________________________________________ __________________________________________________ _________________
@ Matthijs: proficiat met je nieuwe aankoop.
Hopelijk brengt die je heel veel voldoening en we genieten graag van je toekomstige plaatjes.
Even iets anders.
(ter info: de zwarte stipjes aan de horizon zijn vogels en niet een vuile lens.)
M.v.g.
DannyWie niks doet, maakt ook geen fouten.
Opmerking
-
Mooi plaatje voor aan de muur. Wel even de horizon rechtzetten anders loopt het water een keer weg.
Wat voor vogels zijn het?
--
Graspieper:
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk BerichtMooi plaatje voor aan de muur. Wel even de horizon rechtzetten anders loopt het water een keer weg.
Wat voor vogels zijn het?
In de verte zag ik echte zeemeeuwen Henk.
Je moet wel eens dringend de oogarts raadplegen. Horizon staat perfect recht hoor, misschien gezichtsbedrog door die helder vlek in het plaatje.
Sjiek plaatje v/d graspieper ! Misschien iets wat te flets van kleur ?
__________________________________________________ __________________________________________________ ___________________________________
Simpel, alledaags en toch mooi.
M.v.g.
DannyWie niks doet, maakt ook geen fouten.
Opmerking
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk BerichtBij mij is ie toch echt iets niet helemaal recht hoor, die horizon maar als jij het perfect recht vindt wie ben ik dan om te zeuren over een "iets" scheefstandje.Wie niks doet, maakt ook geen fouten.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking