Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Prachtige foto's van jullie allemaal! Echt heel erg knap! Ga vandaag misschien ook nog wel wat foto's maken van mijn eigen vogelsAmerikaanse sijzen + Postuurkanaries
Vergeet niet te kijken op mijn site!
http://birdbreeder.simpsite.nl/
Opmerking
-
Mooie bloem Danny, eigen tuin creatie?
Bedankt Birdbreeder en succes met foto's maken.
-
Geelgors:
Opmerking
-
Gaan jullie echt geen gebruik maken van albums? Zelf heb ik wel een album gemaakt en vindt het eigenlijk best leuk, je kunt hier alle foto's zien die iemand ooit heeft gemaakt namelijk In album net 4 nieuwe foto's toegevoegdAmerikaanse sijzen + Postuurkanaries
Vergeet niet te kijken op mijn site!
http://birdbreeder.simpsite.nl/
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door BirdBreeder Bekijk BerichtPrachtige foto's van jullie allemaal! Echt heel erg knap! Ga vandaag misschien ook nog wel wat foto's maken van mijn eigen vogels
Succes met het maken van je foto's. Hopelijk plaats je die hier ook.
Oorspronkelijk geplaatst door BirdBreeder Bekijk BerichtGaan jullie echt geen gebruik maken van albums? Zelf heb ik wel een album gemaakt en vindt het eigenlijk best leuk, je kunt hier alle foto's zien die iemand ooit heeft gemaakt namelijk In album net 4 nieuwe foto's toegevoegd
Groot gelijk Birdbreeder dat je een eigen album opgestart hebt. Precies daarvoor is die extra optie voorzien.
Als je dan een album aanmaakt, is het waarschijnlijk ook de bedoeling dat er regelmatig nieuwe foto's aan toegevoegd worden.
Ik volg met grote belangstelling de reeds geplaatste albums en kijk vooral uit hoe die in de toekomst zullen aangevuld worden. Ook nieuw speelgoed wordt vlug aan de kant geschoven. Voor velen zal het m.i. geen lang leven beschoren zijn ... Hopelijk ben ik verkeerd.
__________________________________________________ __________________________________________________ _____________________
@ Henk:
Nee, niet in eigen tuintje. Wel in een tuintje op zo'n +/- 1200 km hier vandaan, richting zuiden.
__________________________________________________ __________________________________________________ _____________________
Het water valt hier momenteel met bakken uit de lucht.
Heb nog een zomertortel in petto voor vandaag.
Wie niks doet, maakt ook geen fouten.
Opmerking
-
Een leuke waarneming die zomertortel. Zo vaak kom ik die tenminste niet tegen.
--
Blauwe Reiger, foto's zijn niet zo heel goed van kwaliteit maar misschien wel ff leuk. Afstand was nogal....bla,bla, etc.
Opmerking
-
Geen dank Krien ! Geniet maar in alle rust. Alles is voorlopig nog gratis.
__________________________________________________ __________________________________________________ _____
Ja, als je de vrije natuur in trekt, zijn de plaatjes meestal uit de losse hand gefotografeerd. Zoiets kan wel gebeuren dan. Duidelijk een verschil dan bij het fotograferen vanuit een hutje. Daar heb je een steuntje en zit je 'bijna' met je neus / lens op het onderwerp.
De kwaliteit is goed genoeg voor hier hoor Henk ! Het wordt zelden bekeken en er reageert toch geen kat ! Hahaha ....
Ik vergeef het je !
__________________________________________________ __________________________________________________ _______________________
Reigers heb ik ook nog wel. In't blauw en in't wit. Groot en klein ...
Ook vanop een behoorlijke afstand geschoten en tegen de zon in.
M.v.g.
DannyLast edited by Danny1; 09-08-2014, 14:11.Wie niks doet, maakt ook geen fouten.
Opmerking
-
Bedankt ook van hiero Krien.
Danny, reigers waren vanaf de rijstzak en gewoon maar even geklikt omdat er anders toch even niks te doen was. Ik heb geen IS in deze lens en ook in deze camera niet.
Als ik het vragen mag, waar voer jij je spechten mee? (Antwoord mag ook via een pm hoor.) Overigens is het een jonge grote bonte specht.
--
Graspieper:
Last edited by Henk3; 10-08-2014, 10:16.
Opmerking
-
Leuk om zo'n kleine zilverreiger eens tegen te komen.
--
Geelgors:
Opmerking
-
Gaaf plaatje Henk !
Grote en kleine zilverreigers waren talrijk aanwezig in het reservaat, maar zijn heel moeilijk te benaderen door hun schuwheid.
__________________________________________________ __________________________________________________ _________
Roodborstje.
M.v.g.
DannyWie niks doet, maakt ook geen fouten.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking