Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Naar een vogelpark of dierentuin geweest Matthijs?
Leuk hoor.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk BerichtNaar een vogelpark of dierentuin geweest Matthijs?
Leuk hoor.
Opmerking
-
Misschien vind je een beetje loop te zeuren over die camera maar ik heb al een afspraak gemaakt voor een nikon d40x maar ik weet het niet wat je qua mogelijkheden aan deze camera hebt. Is deze nog aan te raden of moet ik voor een andere camera kiezen maar wel de lenzen? Het is meer de vraag of deze echt geschikt is voor vogelfotografie.
Opmerking
-
Je zeurt niet volgens mij hoor. Ik ken die camera niet maar hier kan je er wel over lezen:
http://www.photofacts.nl/fotografie/...nikon_d40x.asp
Opmerking
-
Matthijs , zo ik lees is deze camera een hele mooie camera voor beginners, maar zoals je wel gemerkt hebt je kan het zo gek maken als je wil , als je maar betaald , en ook een leerproces moet betaald worden.
verder zal je zelf de keus moeten maken een ander kan je alleen wat sturen maar niet in je knip kijken.
succes bij de keuze.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barend Bekijk BerichtMatthijs , zo ik lees is deze camera een hele mooie camera voor beginners, maar zoals je wel gemerkt hebt je kan het zo gek maken als je wil , als je maar betaald , en ook een leerproces moet betaald worden.
verder zal je zelf de keus moeten maken een ander kan je alleen wat sturen maar niet in je knip kijken.
succes bij de keuze.
Terechte opmerking Barend. Helemaal mee eens.
Maar persoonlijk zou ik toch een 'iets' jonger toestel verkiezen. Maar respect en ieder z'n keuze.
M.v.g.
Danny
__________________________________________________ ____________
Nu ik toch aan het posten ben, kan deze er nog net bij.
Het was stil in het reservaat en aangenaam om er te vertoeven, tot deze rakker eraan kwam gevlogen ... Zelden zo'n paniek gezien.
M.v.g.
DannyWie niks doet, maakt ook geen fouten.
Opmerking
-
Advertentie
Collapse
Opmerking