Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Een overzichtje over een stukje natuurgebied waar ik af en toe wel eens even heen ga. Het is niet zo ver van mijn huis.
Een kolonie kokmeeuwen vliegt opeens op:
"Jonge kijkertjes" ... of misschien onwetend ...
Maar foto's wissen op photobucket = wissen hier op "Zomaar mooie foto" !!
Persoonlijk vind ik het jammer, dat we je tentoongestelde plaatjes uit het verleden niet meer kunnen bewonderen/ raadplegen. Ondanks je goede voornemens en vraagstelling , blijft enkel zie pag. 1342 # 13.417 behouden. Jammer ...
Ik vind het ook erg vervelend maar ik heb ze niet verwijderd maar in mappen gedeeld op photobucket. Ik denk dat dat het is ja. Opzich zijn mijn foto niet erg bijzonder net zoals bij jullie. Alleen helaas had ik ook bij mijn grasparkiet jongen dus ook foto s kwijt. Dat vind ik wel balen. Voortaan zet ik ze direct in de goede map.zodat ik.ze niet hoef te verplaatsen en dus ook niet kwijtraken. Ik heb ze nog wel op photobucket staan dus als er foto s opnieuw moeten geplaatst worden kan dat wel.
Wensen jullie dat ik alle foto s opnieuw plaats of de mooiste?
Mvg Matthijs
hopelijk als het gaat lukt het jullie goed en veel succ6 !
al heel erg bedankt !!!
met vriendelijke groeten brecht
Herinnering of is dit is reeds geschiedenis ...
@ Brecht2:
Alles kan en alles mag !!
Jammer Brecht, maar berichten schrijven zonder foto is hier echt niet voldoende.
Kom maar eens op die met foto's van je Europese vogels !
We kijken er al sinds 13/07 naar uit ! Dus ... hoogtijd om die te plaatsen.
Opmerking