Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Ik wist niet dat stormmeeuwen hier ook voor kwamen dan. Het was die dag gewoon rustig weertype.
Zie je het aan de snavelpunt?
nou de stormmeeuw zie je overal hoor stormmeeuwen zijn kleiner dan zilver-, hebben ook een donker oog en hebben geen roze maar groene poten. die snavelpunt (zwart) suggereert dat de vogels bijna adult zijn.
congrats met je appelvink! altijd leuk om die tegen te komen.
Ook de Eksters zijn dol op pindakaas, afgelopen maanden heeft hij het potje geregeld bezocht, maar om hem op de foto te krijgen lukte maar steeds niet hij was zeer alert en bij de geringste beweging van mij was hij vertrokken, tot vanmorgen hij bleef maar zitten te eten en aan de foto is nu ook te zien waarom.
Bedankt hoor voor de reakties. Van Tuijl, ik wou dat ik die kennis ook had die jij hebt over vogels maar dat gaat mij niet lukken in die mate met die gaatjespan van mij.
In de natuur zie je vaak van die ernstige verwondingen als je goed kijkt. En vooral als je het allemaal door je telelens bekijkt. Dieren kennen nu eenmaal geen pardon.
--
Deze fotomap is nog lang niet aan de beurt eigenlijk maar ja wat geeft het ook.
Geelgors:
Opmerking