Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Misschien was deze toko de reden dan wel Danny. Gewoon om ff te zien kunnen ze wel maar technisch is het niet wat ik wil.
Mooie natuurlijke oeverzwaluwenwand heb je daar gevonden. Ook wat ver van je bed show zo het lijkt. Teleconverter er tussen zetten een optie? Moet je wel handmatig scherpstellen denk ik met je lens.
Gelijk die andere dan ook nog maar even plaatsen van dezelfde grutto voordat ie wegvliegt:
Opmerking
-
Ja, inderdaad die oeverzwaluwen zaten op redelijk verre afstand aan de overkant van de -daar toch- brede waterloop.
Een teleconverter zou dan inderdaad de oplossing bieden, maar helaas heb ik deze niet in m'n bezit. M'n budget voor dit jaar is reeds opgesoupeerd ...
__________________________________________________ ___________
Bergeend in de vlucht. (Jammer, meer vliegruimte vooraan kon ik die echt niet geven)
M.v.g.
DannyWie niks doet, maakt ook geen fouten.
Opmerking
-
Gewoon een stukkie vliegruimte erbij geven dan:
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3Gewoon een stukkie vliegruimte erbij geven dan:
Deze is m.i. inderdaad wel stukken beter.
Wegens weinig vrije tijd, moet alles nu eenmaal ietsje rapper gaan in het bewerken van foto's. Vandaar deze bewerking met een vrij eenvoudig, gratis programma. Deze laat helaas deze bewerking niet toe.
__________________________________________________ _____________
Ik vermoed "tureluurs" (?) Jullie verbeteren me maar.
Die zaten echt wel heel ver weg.
M.v.g.
Opmerking
-
Gewoon ff leuk om te doen Danny, je foto is al weer van mijn schijf verdwenen hoor.
Inderdaad Tureluurs.
--
Wilde eend vrouw:
Gaai:
Opmerking
-
Brandganzen zijn door elkaar behoorlijk alert en keren je zo de kont toe om daarna weg te wezen.
-
Gisteravond kon ik nog wat avances vast leggen tussen een man en vrouw roodborsttapuit. Hele slechte foto's en grote crop's maar goed genoeg om te laten zien hoe het in z'n werk gaat. Tegenlicht en veel te donker weertype.
De meest slechte plaatjes liggen al in de prullenbak en die is ook alweer leeggegooid.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk BerichtWilde eend vrouw:
Groeten
Opmerking
-
Nee, er was genoeg licht daar.
Opmerking
-
Die staat potloden te verkopen denk ik.
--
Vers uit het bos.
Winterkoning:
Opmerking
-
Altijd leuk zo'n zanglijster. Valt nog niet mee om ze de goede kant op te laten kijken.
--
Bosdier:
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking