Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Barend de meesje zit nog vrolijk buiten, het gaas waar jij op bedoeld denk ik zit boven op een voederhuisje hier heeft de mees zijn nest een meter vandaan dit is dus z'n aanvliegroute voor dat hij z'n jongen gaat voeren.
Het blijven leuke vogeltjes Danny
Gr Harm Berend
Onze site Tropische vogels: http://hbgrimmius.webklik.
Opmerking
-
Blauwe Reiger - Scholekster:
Opmerking
-
Mooie slikplaten danny, daar zal nog wel eens wat rondscharrelen.
-
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk BerichtMooie slikplaten danny, daar zal nog wel eens wat rondscharrelen.
Deze plek staat alvast met stip genoteerd voor het komende najaar.
__________________________________________________ __________
Puur natuur ....
Moeder met dochter "Merel".
M.v.g.
DannyWie niks doet, maakt ook geen fouten.
Opmerking
-
[QUOTE=tequila.
het was eerst mijn bedoeling voor de rode man op de foto te nemen en te plaatsen, maar deze bleef niet lang genoeg stil zitten voor een mooie foto er van te maken, ik had toen al gezegt heb 2 mannen zitten 1 grijze en 1 rode, de foto's zijn nu van de grijze om dat deze wel lang genoeg bleef stil zitten.
ga proberen hem toch op de foto te krijgen en dan plaats ik wel een foto van hem, en idd hier wordt geen kleurstof gegeven aan mijn vogels om dat die rotzooi mijn huis niet in komt, vogels kun je ook kleuren met natuurlijke producten waar door de kleur mooier uit komt dan als men kleurstof geeft, de echte liefhebbers zoeken iedere dag na kruiden overal, probeer dit eens en kijk zelf wat een verschil van kleur te voorschijn komt.[/QUOTE]
ik wordt nu zo langzamerhand toch wel nieuwsgierig naar die foto van die rode kneu van u. wil hij al een beetje stil gaan zitten?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door loxia Bekijk Berichtik wordt nu zo langzamerhand toch wel nieuwsgierig naar die foto van die rode kneu van u. wil hij al een beetje stil gaan zitten?
Opmerking
-
Leuk zo die jonge merel met die grote snavelopening Danny.
--
Laatst had ik eens een klein gelukje.
Steenuil:
Opmerking
-
Was ook niet mijn dak.
Afstand was 2x te groot eigenlijk, de beste plaatjes heb ik bewaard.
Zelfs vliegend heb ik er 1.
Ja leuk die hongerige mereltjes.
Gans is ook lekker dichtbij zo te zien. Moet ook niet dichterbij hoor, compositie mag rechts wel iets meer ruimte hebben.
--
Ja Krien, het blijft wel leuk dat fotograferen maar afgelopen week had ik er niet veel zin in om er weer eens op uit te gaan.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door krien Bekijk BerichtDank jullie wel heren, het blijft leuk .
Steeds weer De reden om even op het forum te komen.Wie niks doet, maakt ook geen fouten.
Opmerking
-
Klein misverstandje denk ik? Met de beste plaatjes die ik bewaard heb bedoelde ik ook de steenuil die ik geplaatst heb.
--
Die aalscholver is inderdaad maar 1 kegeltje nodig.
--
Hier dezelfde steenuil nogmaals maar dan is ie zomaar naar me toegevlogen en ging ie in deze boom zitten waar ik niet meer van kon maken dan dit soort foto's.
Als je niet ziet dat zo'n vogel in zo'n boompje gaat zitten. Zie je hem helemaal niet en ga je er zo aan voorbij.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking