Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
--
Reebokje:
Vanuit mijn keukenraam zie ik gisteren toevallig een ree lopen, een eind weg op het land. Opeens zie ik dat ie serieus naar voren komt. Ik mijn camera uit de kast, lensdop er af. Aanzetten. Naar buiten, hekje moet nog open. Geen tijd om de belichting goed in te stellen want de bok komt er al langs rennen. Nou ja dit is het resultaat van deze leuke belevenis. Jammer dat er bij de buren 2 schilders buiten stonden te kletsen net in de richting waar de reebok heen rende. Dus die ging met een boog weer terug het land op. Altijd mensen als er wat gebeurt, Nederland op z'n top dus.
Vanuit de hand maar dat kun je dan ook wel zien denk ik.
Leuke actiefoto Henk. Prachtige provincie toch, Drenthe.
Groet,
Rob.
Dank je Rob, ik had hem zelf liever een beetje scherper gehad. Laat ik weer zo'n super kans lopen.......
Maar inderdaad Drenthe is niet verkeerd, ook al woon ik net op het randje. Deze bok kwam vanuit Overijssel aanlopen en ging daar ook weer naar terug. De provincie grens loopt net een paar honderd meter achter mijn woonplek.
Opmerking