Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
    Leuk dat je mee doet kekavo, ik heb dergelijke vogels hier nog niet rond zien vliegen.

Kingfisher, ere wie ere toekomt.
    Ach Henk,om de eer gaat het niet maar ik had ook niet verwacht dat het tot dit zou worden.
    Moet ook weer eens wat foto's plaatsen,heb veel te weinig tijd helaas.
    Maar morgen als het weer het toelaat ga ik eens rond de Brouwersdam kijken en op Flakkee,eindelijk mijn nieuwe tweedehands 400 mm zoomlens proberen,laatste dagje vakantie en de vrouw al weer aan het werk dus de tijd aan me zelf of me eige of wat dan ook.
    Mvg,
    Kingfisher.

Opmerking

• Ik dacht dat hier alleen vogelfoto's werden geplaatst. Maar vreemde vogels zonder veren heb ik ook wel, hoor. Ik fotografeer graag, mar mijn kwaliteit is niet zo mooi als die van jullie.
      Groetjes, Karin

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door kingfisher
        Ach Henk,om de eer gaat het niet maar ik had ook niet verwacht dat het tot dit zou worden.
        Moet ook weer eens wat foto's plaatsen,heb veel te weinig tijd helaas.
        Maar morgen als het weer het toelaat ga ik eens rond de Brouwersdam kijken en op Flakkee,eindelijk mijn nieuwe tweedehands 400 mm zoomlens proberen,laatste dagje vakantie en de vrouw al weer aan het werk dus de tijd aan me zelf of me eige of wat dan ook.
        Je bent deze toko toch maar begonnen en die is dan opgepakt omdat de titel er ook om vroeg.

Het is toch alleen maar leuk dat er toch weer nieuwe mensen zijn die het leuk vinden om hier ook mee te gaan doen en misschien wat op kunnen steken. Wel jammer dat wat oudgedienden het hier inmiddels af laten weten. Maar ik snap het ook weer wel want het is hier uiteraard geen fotografen-site. .
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door kekavo
          Ik dacht dat hier alleen vogelfoto's werden geplaatst. Maar vreemde vogels zonder veren heb ik ook wel, hoor. Ik fotografeer graag, mar mijn kwaliteit is niet zo mooi als die van jullie.
          Wat denk je dat bij de Brouwersdam zit dan?
          Vogels misschien?
          Mvg,
          Kingfisher.

Opmerking

• Bob waar ga je precies heen, de dam is lang , misschien kom ik je nog wel tegen , ik wilde die kant ook op gaan en even door de duinen in burg haamstede, ik rij in een klein zilver autotje , ik zal mijn ogen eens open houden,
            wie weet zie ik je ?

barend

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Barend
              Bob waar ga je precies heen, de dam is lang , misschien kom ik je nog wel tegen , ik wilde die kant ook op gaan en even door de duinen in burg haamstede, ik rij in een klein zilver autotje , ik zal mijn ogen eens open houden,
              wie weet zie ik je ?

barend
              Ik denk richting haven noordzijde,en tegen het einde van de dam zijn meen ik ook twee kijkpunten en denk even langs het kiekgat in stellendam,ik rij in een zwarte sx4 suzuki met internetadres op de achterklep.
              Mvg,
              Kingfisher.

Opmerking

• ok , ik hou mijn ogen open.

Opmerking

• Mooie foto's maken dan maar daar op de brouwersdam e.o.

-
                  Blauwer Reiger op grote afstand:
                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Succes met de afspraak mannen.
                    Bob, we zien straks wel de testresultaten.
                    __________________________________________________ _________

Foto valt best mee Henk.
                    __________________________________________________ _________

Even kijken ... zijn jullie er nog ?

M.v.g.
                    Danny
                    Wie niks doet, maakt ook geen fouten.

Opmerking

• Helaas Bobby niet gezien, het was druk met vogelaars met van die grote kanonnen op de dam,
                      op de dam zit het meeste toch te ver weg voor mij met 400mm, ben wel een grote groep damherten tegen gekomen en 6 reeen tegen het duingebied aan, maar net als vogels die blijven ook niet wachten.

Opmerking

• Tja tegen die grote kanonnen kan ik ook niet op met 400 mm,en genoeg gezien maar het lukte niet echt vandaag.
                        En ik ben nog in de leer,zal nog wel eff blijven ook denk ik,haha.

Tureluur

Wulp

Deze kwam ook nog even kijken met z'n maatje.
                        Mvg,
                        Kingfisher.

Opmerking

• En nog een zaagbek,van ver,dacht de middelste zaagbek.

Steenlopertje volgens mij,maar alleen elke keer die klote dijk in het beeld.

Mvg,
                          Kingfisher.

Opmerking

• ja , die kop boven water heb ik ook gezien 3 stuks , er zaten een paar tellers van staadsbosbeheer heb je die nog gezien , ik was er van 11.00uur tot 12.30uur toen ben ik binnen door naar burg haamsteden gegaan, niet voor niets gezien het aantal reeen en damherten die ik gezien heb , was een grauwe dag.

Opmerking

• Bob ik heb de grote ook gezien met de verrekijker die zaten veel te ver van de kant af, om op een plaatje te zetten.

Opmerking

• Oke

Ziet er mooi uit Kingfisher! Weer eens een andere kijk op NL.

Groet,

Rob.

Opmerking

Working...
                                X