Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door loodje
    Siamese vliegenzwam

Wel eerst foto nemen en dan pas proeven ... Maar kijk uit, deze is giftig.

Mooie combinatie hoor van je "tweeling" ! Vorderingen duidelijk merkbaar ! Doe zo verder en zeker volhouden.

Misschien proberen je toestel stevig vast te houden en/of te ondersteunen tijdens het afdrukken.
    Nadien bestaat ook de mogelijkheid om je plaatje iets scherper te stellen en eventueel te bewerken via een afzonderlijk programma, maar dat wist je al.

Met vriendelijke groeten,
    Danny
    Wie niks doet, maakt ook geen fouten.

Opmerking

• Ik vind het alleen maar leuk en goed als iemand een eigen mening presenteert Danny. Wordt ook gewaardeerd. Echter ik heb zelf af en toe ook een eigen mening, ha, ha. Je moet deze foto zo zien: Als er geen vogel bij geweest was, had ik de foto niet gemaakt. Dus het hoofdonderwerp is de vogel. De rest compositioneerd het geheel. Als je er langs rijdt en je kijkt niet goed, zie je die vogel eigenlijk amper. Die stroompotjes vond ik een leuke bijkomstigheid zo samen met die ouwe paal en het overbrengen van de energie van de ene draad naar de andere draad. De boer heeft er "vakkundig" spijkers in geslagen en is er dus flink mee aan het werk geweest. Ik heb het verhaal verder afgemaakt door het geheel vast te leggen in een beeldweergave. Als je goed kijkt kan je er zo een verhaal uit lezen.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• @ Henk: ... zo zie je maar. Iedere foto heeft zo z'n verhaaltje !
        Mooie verdediging en mooi verwoord. Maar daarom hoef ik het niet met je eens te zijn en heb ik zelfs af en toe ook een eigen mening. Hahaha.

Grt
        Danny

Opmerking

• Gelukkig heb je een eigen mening en zolang je die positief en opbouwend inzet heb ik er geen enkele moeite mee. Ik lees graag hoe anderen er over {na}denken.

-
          Jonge roodborsttapuit:
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Ik vind de foto van de Roodborst tapuit helemaal niet storend en het heeft toch wel een bepaald sfeertje.

Gelukkig is de vogel niet geringd want dan zou ik het wel storend vinden.

En zoals de politici in Den Haag al zeggen. Als ik jouw mening wil hebben dan geef ik je deze wel!

Mooie foto's allemaal.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

• Soms zit alles in de weg als je wat moet fotograferen, later kan je er nog wel wat aan doen, als je dat wilt natuurlijk.
              Soms is dat handig
              Soms ook leuk om foto's samen te voegen en daarvan 1 foto te maken

vriendelijke groet
              Henk

Opmerking

• Ja dat kan ook natuurlijk. Ik dacht eerst ff, lijkt dezelfde paal wel, ook toevallig. Leuk gedaan Henk. Het witte streepje tussen de pootjes van het jong zou nog wel even weggepoetst kunnen worden denk ik.
                Maar ja ik hoef dit eigenlijk niet te doen want ik heb ze wel kant en klaar bij elkaar op de plaat. Zij het in een iets andere setting.
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Roodborsttapuit man.
                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Gier- of Lannervalk ?

Danny

Opmerking

• Lijkt er wel veel op Danny.
                      http://www.flickr.com/photos/kathandtheo/450726902/
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door HenkvdMeer
                        Soms zit alles in de weg als je wat moet fotograferen, later kan je er nog wel wat aan doen, als je dat wilt natuurlijk.
                        Soms is dat handig
                        Soms ook leuk om foto's samen te voegen en daarvan 1 foto te maken

Nog een beetje bijgewerkt en iets anders in compositie geplaatst.
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• die eerste foto met grassprieten vind ik leuker Henk. een meer natuurlijk geheel.
                          groeten Ton
                          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Ton
                            die eerste foto met grassprieten vind ik leuker Henk. een meer natuurlijk geheel.
                            Gelukkig kan je kiezen, ha, ha. Ik dacht als er toch al zoveel weggehaald is kan ik die sprietjes er ook wel even vanaf halen.
                            Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Raar ...

Na een lange vermoeiende werkdag ....ben ik misschien even tegendraads .... Mea Culpa.

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                              Roodborsttapuit.
                              M.i. een foto met nogal storende elementen.
                              Voor sommigen niet. Gezien bepaalde commentaren, hou ik nu even m'n lippen stijf op elkaar. Smaken kunnen nu eenmaal verschillen.

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                              Nog een beetje bijgewerkt en iets anders in compositie geplaatst.
                              Gezien 'normaal', waarom dan bewerkte foto nog eens bijwerken ?
                              Of hoe een 'boeren'roodborsttapuit een 'fotomodel' kan worden ....
                              Conclusie ? Aan jullie de keuze .....
                              Rare mannen, die Henken !

Danny

- Ik hoor het straks al donderen in Keulen ... hahaha.

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
                                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Working...
                                X