Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Ook dank je wel Kingfisher "starter-van-dit-mooie-langstlopende-meest bekeken-topic" Ik herhaal hier graag de woorden van Piet: " 't Is niet te geloven!"
Je hebt je er leuk mee vermaakt Danny. Spreeuwen zat nog dus.
--
Leefgebiedje van de geoorde fuutjes:
Kokmeeuw: Ik heb me ter plaatse laten vertellen dat waar je een kolonie kokmeeuwen vind (nestplekken), je juist daar geoorde fuutjes kan verwachten. Dit omdat de geoorde fuutjes slim gebruik maken van de kokmeeuw als beschermheer.
De geoorde fuutjes zwemmen weg dus met deze foto besluit ik deze belevenis maar weer want om ze alle 39 hier te plaatsen lijkt mij ook wat overdreven, ha, ha.
Het zijn zelfs meerdere jongen. Mooi sfeertje die foto.
Inderdaad Piet, je bent goed bij de les.
Ik had vanavond in totaal 2 jongen gezien en geteld. Maar via andere kanalen fluisteren ze me in dat deze fuut er gisteren nog 3 had.
ik merk het van mij zelf ook hoor, dat ik minder tijd op het forum door breng. zeg maar komkommertijd, straks als de avonden weer korter worden, trekt het wel weer aan.....hoop ik.
Opmerking