Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Dan zal ik wat sneller moeten worden dan, want genoemde soorten lijken erop, maar zijn het niet.
ten eerste hoop ik, dat ik hem ooit weer zie daar.
ten tweede een paar dagen na nu graag, want morgen maken ze foto's van mijn netvliezen en dan ga ik een tijdje wazig zien. dan zie ik waarschijnlijk mijn collega's nog voor vreemde vogels aan
Dan kan ik dus geen foto's maken de eerste uren.
gaaf Henk van die zwarte sterns. hier in de buurt hebben ze ook gebroed. of ze dat nu nog doen weet ik niet want ik kom daar in de buurt bijna nooit meer. toen waren het zo'n 5 paartjes.
in mijn onderzoeksgebiedje op de grens van N-Brabant en Limburg zitten 15 grutto's en ze hebben gebroed.
gaaf Henk van die zwarte sterns. hier in de buurt hebben ze ook gebroed. of ze dat nu nog doen weet ik niet want ik kom daar in de buurt bijna nooit meer. toen waren het zo'n 5 paartjes.
in mijn onderzoeksgebiedje op de grens van N-Brabant en Limburg zitten 15 grutto's en ze hebben gebroed.
even kijken of ik foto's kan vinden.
Zullen er nog wel zitten denk ik , de pullen zijn hier nog erg klein.
Ook op 2 andere locaties nog nesten met eieren en kleine pullen
Opmerking