Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Mooie shotjes Winterkoning, hopelijk komen die mij ook eens goed voor de kijker. Een ruigpootbuizerd heeft de poten geheel bevederd maar dat zal je al wel ff uitgezocht hebben zelf. Wel een mooie witte. Een dergelijk exemplaar zit hier ook in de buurt, echter die wil niet blijven zitten.
ook de ooievaarserie is gewelig.
Henk, de kleuren vind ik een stuk beter, zou het toch aan de verzadiging gelegen hebben dan?
Geen enkele foto met "rode randjes", mooi.
Bedankt, denk zelf ook dat het aan het gebruik van de converter gelegen kan hebben en dan daarbij de te hoge kleurinvulling misschien. Hopelijk gaat het wat beter. Geen idee nog verder.
ik weet niet wat het is maar ze hebben allemaal een dieprode kop op de foto's
hoe kan dit nu zo zonder kleurstof?
misschien ligt het antwoord wel in de foto's?
ja ik weet het een beetje plakken en knippen en ze zijn wat "groter" die putters ,misschien worden het dan wel majoors??????
puttertje in het wild op de kiek zetten valt nog niet mee,kan ik je zeggen.
moest deze foto's meerdere malen uploaden kreeg steeds file is to big hahahahahahahaha,niks ervan uploaden die hap hahahahaha.
mvg
op aanwijzing van Broto wat geklooit met de instellingen
deze foto is als test,vanmiddag mag ik weer op stap van moeders de vrouw,ben benieuwd of ik dan ook zo gelukkig ben met het resultaat.
(foto is niet 100% ik weet het,maar........................er zit een stappie of wat verbetering in en dat is de winst in dit verhaal).
mvg
mag ik u
heb gister ook ergens waar ik aan het werk was een nest met 4 jongen merels van 1,5 week oud is dit niet heel vroeg ze zijn dan de 1ste week van maart begonnen
het viel een beetje tegen vandaag,veel te veel wind,vele mooie soortjes weer mogen aanschouwen vandaag ,helaas erg veel foto's mislukt,had ook een jynx totaal mislukt chipperdechips
Jullie gaan werkelijk heel erg hard vooruit met de kwaliteit.
Henk ik bespeur helemaal geen rood meer, heb je eindelijk de juiste instelling gevonden . hahahaha. Maar ook met het extra rood vond ik het prachtige foto's .
Winterkoning, niet langer zo bescheiden wezen want je foto's zijn erg mooi.
Sensei ik hoop je morgen even op de chat te treffen, heb een paar vraagjes.
Opmerking