Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Ik krijg mijn foto's alleen als bijlage (Thumbnails) geupload op het forum. Kan alleen de "paperclip" gebruiken. Jammer ik krijg ze net direct geplaatst. Wat doe ik fout.
Ik krijg mijn foto's alleen als bijlage (Thumbnails) geupload op het forum. Kan alleen de "paperclip" gebruiken. Jammer ik krijg ze net direct geplaatst. Wat doe ik fout.
Groet willem
Paperclip niet gebruiken.
Ga eens met je muis vanaf de vette letter B naar rechts en dan kom je vanzelf het gele vakje "plaatje toevoegen" tegen. Klik daar op en plak daar dan de direktlink in. Ok.
Gewoon plakken via de rechtermuis wil niet meer, dan moet je die plakcode toetsen denk ik weten. Voor mij is dat niet te onthouden.
Je hoeft niets te onthouden,gewoon het wieltje op de foto aanklikken en je krijgt een menuutje met daarin de vraag "get links"hier de onderste van pakken imgtag en niet rechts klikken maar gewoon links en je ziet dan in je scherm "copied"en dit dan wel in je bericht plakken ,klaar.
Opmerking