Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
ik ben pas ook met de grote zaagbek bezig geweest een mannetje en een vrouwtje, zodra ze me ook maar zagen , ploeps onder water , nee het viel niet mee.
ik ben pas ook met de grote zaagbek bezig geweest een mannetje en een vrouwtje, zodra ze me ook maar zagen , ploeps onder water , nee het viel niet mee.
Nou, meevallen deed het mij ook niet hoor. Zo schuw als de pest dat spul. En dan nog dat vele wit bij dat mannetje.
Maar ik was er wel blij mee.
Je hebt hem net op tijd op de plaat kunnen leggen Henk.
Net weer een stukje ingelezen en deze maand gaat ie al weer Noordwaards.
Beschreven als een schuwe vogel die zich al op grote afstand laat verstoren dus je geduld is weer eens beloofd.
Dit was trouwens een man/woerd.
ik had mijn eerste paartje in het begin van maart in een veen gebied op de grens van Brabant-Limburg. (Branbant even gewijzigt in Brabant.)
In een kanaaltje in de provincie Drenthe. Ik had ze daar helemaal niet verwacht. Maar dat geeft natuurlijk niet. Afgelopen week was ik daar nog eens, toen zag ik een Havik achter een valkachtige vogel aanvliegen. Mooi om te zien maar ik had ze allebei liever even op een paaltje of zo gehad.
Ik kwam vandaag op het werk ook weer wat tegen, wel met 10 mp cameraatje, maar er is warempel wat van te maken, al weet ik niet wat het is. Afstand was te groot
Dit korte filmpje is van ik dacht witte kwikstaart? even op klikken s.v.p.
Opmerking