Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
in Walsrode zit een haan en die voliere in Walsrode heeft zand op de bodem. en het is duidelijk een foto in een voliere, en de auerhoen is nou ook niet zo veel vertegenwoordigd in de avicultuur, vandaar dat ik zodoende de link leg.
maar henk jij moet met het verlossende antwoord geven
Dank je Ton. Deze keer met takkie, maar zonder bakkie.
Mapje is zo goed als uitgeput. Moet dringend terug op pad.
Vogelparken - zoals bij jullie - zijn hier in onze streek zo goed als niet-bestaande. Misschien kunnen de Vlamingen (WVL) onders ons mij enkele tips geven.
Na al dit moois, van zilverreiger tot auerhen, iets heel anders ... een avondzonnetje dan maar ... "la mer du nord".
Danny ga de volgende keer eens plat op je buik liggen voor het water en maak dan die foto nog eens.
En dan nog even zien dat die zon geen witte vlek wordt aan de bovenkant naar mijn idee.
Dit doet mij er weer aandenken, dat men (provincie Overijssel of zoiets) weer 30 Zweedse korhoenders gaan uitzetten op de Sallandse heuvelrug.
Dat zal wel weer misgaan, er lopen, naar ik gehoord heb, veel wilde katten rond.
btw mooie foto's weer.
Er zijn wat ik heb begrepen van de boswachter daar nog wel korhoenders maar geen hele grote aantallen en of dat uit dat zweedse bestand is durf ik niet te zeggen.
Ik weet over niet welke periode jij het hebt Henk?
Er zijn wat ik heb begrepen van de boswachter daar nog wel korhoenders maar geen hele grote aantallen en of dat uit dat zweedse bestand is durf ik niet te zeggen.
Ik weet over niet welke periode jij het hebt Henk?
Deze week gelezen op lokale zender Henk. Salland tv
Deze week gelezen op lokale zender Henk. Salland tv
Dat van mij was ouder nieuws,van die zweedse zijn er inmiddels zoals ik lees al drie dood en in april dit jaar worden er nog een aantal bijgeplaatst voor de laatste keer.
Hoop dat het lukt maar zal wel valse hoop zijn.
Opmerking