Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
de kleine bonte specht is echt veeeeel kleiner van formaat dan de grote.
dat verschil zie je beslist als je de kleine ooit tegen komt.
Nu is formaat behoorlijk slecht af te lezen van een foto, dus daar heb ik in dit geval niet naar gekeken.
de kleine bonte heeft echter grijze bestreping op flank en voorzijde en dat ontbreekt bij jou specht.
Voor het geval dat er nog een slimmerik aankomt met de middelste bonte specht:
die heeft ook bestreping en tevens een rood petje op.
Issumdusooknie!
Amigo de los Psittacidos
Look deep into nature and you will understand everything better
Gelukkig maar Henk, dan ben je nog geen "ouwe bok".
--
Ok Rupicola, Zo ik hem aan zag komen vliegen dacht ik niet aan een grote bonte want dan had ik hem in dit geval niet eens op de foto gezet. Zat namelijk wel erg hoog. Uiteraard weet ik wel dat de kleine ook een echte kleine is maar van die bestrepingen heb ik wat minder verstand van zaken.
De kleine heeft ook een heel andere roep maar ja hij/zij riep ff niet.
Leuk standje wel Danny.
--
Soms kom je een olifant tegen. (Met toestemming gemaakt deze foto, eigenaar liep in de tuin vandaar, ha, ha.)
Dank Henk.
-
Henk op wandel met een olifant ! Sommige mensen zien in bepaalde toestanden echt wel "wilde beestjes" ...
Zo te zien aan de reactie van de olifant, was je eigenlijk niet zo welkom. Best dat de eigenaar in de buurt was of er schoot van "het manneke met zijn camera" enkel nog lege verpakking over.
Henk, wilde je deze nou echt vangen om deze terug in het reservaat te plaatsen? Ik vermoed van wel. Het bewijs hangt immers nog aan z'n slagtand.
in Walsrode zit een haan en die voliere in Walsrode heeft zand op de bodem. en het is duidelijk een foto in een voliere, en de auerhoen is nou ook niet zo veel vertegenwoordigd in de avicultuur, vandaar dat ik zodoende de link leg.
maar henk jij moet met het verlossende antwoord geven
Opmerking