Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Jammer genoeg niet Ton. Mijn "geschut" kon immers niet volgen ...
Die sperwer was me veel te snel af. Die vloog achter me langs de haag weg. Alles ging razendsnel.
Door deze actie, was er gedurende het eerst half uur geen enkele vogel meer te bespeuren in m'n 'bosje'.
Tot vervelens toe, krijg ik hier dagelijks wel meerdere "krombekken" op visite.
dankje ton, de camera had ik al maar nooit zo actief mee tot ik afgelopen zaterdag mn nieuwe lens binnen kreeg haha heb nog nooit zoveel geschoten, en je probeert allerlei dingen om ze nog scherper te krijgen.
@Danny, volgens mij heb je al de scherpstelpunten aanstaan.
Dan pakt hij wat het dichtsbij is als scherpstelpunt, en dat is.......het takje wat naar je toe is gericht
Als je 1 scherpstelpunt gebruik kan je deze rond het oog laten scherpstellen
@Danny, volgens mij heb je al de scherpstelpunten aanstaan.
Dan pakt hij wat het dichtsbij is als scherpstelpunt, en dat is.......het takje wat naar je toe is gericht
Als je 1 scherpstelpunt gebruik kan je deze rond het oog laten scherpstellen
Yep 'Arendsoog'
Een belangrijk detail, waar ik in de toekomst zeker rekening zal mee houden.
Dank voor de tip, Henk.
Zorg dat de vogel niet teveel van je weg kijkt Hielke, gewoon een beetje geduld hebben tot ie goed zit.
En als het even kan niet te rommelig er omheen.
bedankt henk die tip kreeg ik ook al van mn vader wachten en geduld hebben. ik sta nu ook bij hem op de site eigen map gekregen staan een aantal fotos op.
Opmerking