@ henk en danny mooie platen. een hoeveel mm lens gebruiken jullie.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door zenna@ henk en danny mooie platen. een hoeveel mm lens gebruiken jullie.
Voor lensgegevens, even terugscrollen .... die vraag werd eerder ook al gesteld.
Groeten
DannyWie niks doet, maakt ook geen fouten.
Opmerking
-
Zenna: 50-500mm.
Danny mooie mussensoort maar is wel wat overbelicht. Kan je nog wel iets wegwerken.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3Danny mooie mussensoort maar is wel wat overbelicht. Kan je nog wel iets wegwerken.
Vind je dat echt ?
Als ik meer bijwerk, verkrijg ik eerder blauwe sneeuw. Dat is nu ook weer niet de bedoeling.
Maar alle tips zijn zeer welkom i.v.m. "fotograferen in de sneeuw".
Groeten
Opmerking
-
Ik denk dat mijn conclusie wat verkeerd was nu. Dat blauw in de achtergrond wijst eigenlijk eerder op onderbelichting.
Doordat die witte delen wat fel uitkomen in de achtergrond dacht ik even verkeerd denk ik.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door zennaoke ik heb die tamron ook maar krijg er (nog) geen lekkere foto's mee
Plaats eens enkele foto's hier. Kan je alleen maar uit leren.
Groeten
Opmerking
-
Jij vroeg om de exif gegevens te vermelden, waar zijn die van jouw?
Zo verkeerd zijn die foto's nou ook weer niet. Ik denk wat bewegingsonscherpte te zien.
Even opletten met die schaduw over de vogel.
Opmerking
-
Sorry, jullie waren me voor !!
Oorspronkelijk geplaatst door zennaals ik weet hoe je foto's plaats kan ik dat doen
A.u.b. op een schoteltje gepresenteerd ... http://www.vogelcafe.nl/showthread.p...=foto+plaatsen
Grt
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Danny1Sorry, jullie waren me voor !!
Ook dit is al uitvoerig beschreven geweest in dit forum. Zelfs een zoekfunctie is aanwezig.
A.u.b. op een schoteltje gepresenteerd ... http://www.vogelcafe.nl/showthread.p...=foto+plaatsen
Grt
Danny
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking