Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Leuke plaatjes weer mensen, ga zo door.
En van die problemen heb ik hier ook last. Dat wil zeggen die van kan de webpagina niet weergeven, zelfde blokje. Alleen hier op VC.
Opmerking
-
Met pijltje terugklik werkt het hier wel goed.
11-12 Roodborst.
Pimpelmees.
Opmerking
-
Ik dacht dat het aan mijn computer lag. Ik heb er ook al sinds vorige week last van.
Mooie foto's Henk3.
Opmerking
-
Het is heel vreemd met die roodborsten, soms hoefde je maar om te draaien en er zat er wel 1 te wachten tot je daar klaar was om er rond te gaan scharrelen op zoek naar voedsel.
Aan de bosrand zijn ze weer schuw en geven harde waarschuwingsgeluiden als je er maar in de buurt komt.Met vriendelijke groet:
Henk.
Opmerking
-
Laatst kwam ik een roodborst tegen tijdens een wandelingetje, dat beestje ging gewoon een stukkie met me mee langs een bomenrij. Leek helemaal niet schuw. Trouwens als ze je zien, ook al zit je binnen dan blijven ze echt niet zitten hoor. Het draaien van de lens is soms al voldoende om het tafereeltje aan een vroegtijdig einde te helpen.
Met dit weer is het van binnenuit ook al niet veel waard, vandaag bijna geen vogel te bekennen hier. Nou ja veel licht is er hier ook al niet. Alleen vanmorgenvroeg en nu zit er weer wat op het bolletje.
12-12 Roodborst.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking