Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Prachtige foto's weer.

op de foto van de camping zijn idd weinig vogels te zien, alleen in het bosje ervoor zat wat en op de akkers maar was te ver weg.

Maar toen we gingen fietsen (deze foto is van vorig voorjaar)
    zagen we behalve meeuwen ook een vliegend matras, zo'n zee arend, prachtig om te zien. wel 2 meter spanwijdte, maar ja ik was met meerdere mensen en fotos maken kreeg je haast geen kans toe zo snel tussen die bomen dus alleen maar fietsen, gewoon ontspannen en niet van sluitertijd zus iso zo en diafragma zot.
    Met vriendelijke groet:
    Henk.

Opmerking

• vriendelijke groet
      Henk

Opmerking

• voorlopig laatste van de soort spreeuw maar weer

kan geen spreeuw meer zien ( word tijd voor wat anders) , er zitten er nu zeker 150 hier achterop het weiland die af en aan vliegen op mijn tuintje.

mvg

Opmerking

• Ben jij hier niet tevreden over WK?
          Ik vindt dit (de laatste) een prachtige foto,de tekening van die spreeuw is schitterend.
          Mvg,
          Kingfisher.

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door kingfisher
            Ben jij hier niet tevreden over WK?
            Ik vindt dit (de laatste) een prachtige foto,de tekening van die spreeuw is schitterend.
            Hoi kingfisher,

tevreden, tevreden

ja op zich zijn het leuke foto's natuurlijk en op elke foto is wel wat aan te merken als het moet.
            anderzijds is op elke foto ook wel wat moois te zien als het moet.

ik deel deze foto's en deponeer ze in de prullenbak wetende dat ik van de spreeuw mooiere kan of zelfs moet maken.
            andere/vaak minder mooie bewaar ik dan weer wel puur om het feit dat de vogel wat zeldzamer is of het mijn eerste soortvastlegging is of dat er een verhaal aan de foto zit ( bv. 2 mafkezen plat op de buik in de sneeuw liggen om een waterspreeuw te fotograferen en daarna last hadden van het ijsblokjes kunnen pissen).

maargoed :

ik zit op het moment goed in mijn vel ( en ik hoop maar dat ik niet een weekend te vroeg aan het "pieken" ben qua gezondheid, want ik ga i.i.g. met Ton K. op pad, Broto heb ik nog niks van gehoord vooralsnog, Piet kan niet en uiteraard ben jij ook welkom want ook nu geldt hoe meer zielen hoe meer vreugd en ook omdat ik vrij weinig mooie vogelfoto's van jouw hand ziet verschijnen de laatste tijd) en ben ik dus lekker aan het fotoklooien, blijft leuk om te doen en oefening baart kunst (of wat anders).

gr

Opmerking

• @Wk, weet het nog niet, je hoort het nog
              vriendelijke groet
              Henk

Opmerking

• prachtig die roodborst in de sneeuw, net of tie een bad neemt.
                groeten Ton
                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                  Hoi kingfisher,

tevreden, tevreden

ja op zich zijn het leuke foto's natuurlijk en op elke foto is wel wat aan te merken als het moet.
                  anderzijds is op elke foto ook wel wat moois te zien als het moet.

ik deel deze foto's en deponeer ze in de prullenbak wetende dat ik van de spreeuw mooiere kan of zelfs moet maken.
                  andere/vaak minder mooie bewaar ik dan weer wel puur om het feit dat de vogel wat zeldzamer is of het mijn eerste soortvastlegging is of dat er een verhaal aan de foto zit ( bv. 2 mafkezen plat op de buik in de sneeuw liggen om een waterspreeuw te fotograferen en daarna last hadden van het ijsblokjes kunnen pissen).

maargoed :

ik zit op het moment goed in mijn vel ( en ik hoop maar dat ik niet een weekend te vroeg aan het "pieken" ben qua gezondheid, want ik ga i.i.g. met Ton K. op pad, Broto heb ik nog niks van gehoord vooralsnog, Piet kan niet en uiteraard ben jij ook welkom want ook nu geldt hoe meer zielen hoe meer vreugd en ook omdat ik vrij weinig mooie vogelfoto's van jouw hand ziet verschijnen de laatste tijd) en ben ik dus lekker aan het fotoklooien, blijft leuk om te doen en oefening baart kunst (of wat anders).

gr
                  Ik stuur je ff een pbtje
                  Mvg,
                  Kingfisher.

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Ton
                    prachtig die roodborst in de sneeuw, net of tie een bad neemt.
                    Dat deed hij ook Ton
                    vriendelijke groet
                    Henk

Opmerking

• vriendelijke groet
                      Henk

Opmerking

• 5-12 koolmees.
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Ook weer een duit in het zakje Broto, volgens mij was dat weer even geleden.
                          En... ze zijn weer ontzettend mooi je foto's, vooral het roodborstje in de sneeuw.
                          groetjes
                          Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
                          http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

• leuk er hier weer een paar te zien van jouw hand Broto.

gr

Opmerking

• idd mooie foto die roodborstje in de sneeuw, die zie je niet zo vaak ik dacht dat het een raadplaatje was, zoek de echte pootjes ofzo
                              Met vriendelijke groet:
                              Henk.

Opmerking

• 6-12 Grote bonte specht.
                                Ik kreeg geen kans om de lens in te korten. En ik zit hier al op 240 mm.
                                Toen ik de lens wat in wilde draaien zag ie mijn vingers bewegen door het glas en weg was ie al weer.
                                Vriendelijke groeten,
                                Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Working...
                                X