Ook de andere merel en nu de roodborst: toppie! Erg mooi belicht en prachtig scherp. Dit is genieten 3.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Wat een prachtige pauw WK mooi hoor.
De rest ook weer top, weer lekker wakker worden vanmorgen zo.
Opmerking
-
Dank je Ton K.
Henk A, de vissenplaat vind ik persoonlijk het mooist.
Dank je Loodje.
3-12 Huismus:
Vink: Deze wil nog niet zitten waar ik het wil. Daarbij is hij nog aardig beweeglijk ook.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Adelerhof
@WK o is dat zo? hoor ik pas voor het eerst, jammer weer een bezienswaardigheid minder
het gaat om deze groep:
http://www.nu.nl/binnenland/2956470/...htsstrijd.html
nou henk3 zoals je ziet krijg ik het niet voor elkaar om een link in te voegen.( jij had het over een blauw dingentje????).
wat betreft de laatste foto's , goed gedaan jongen!!
vandaag weer kijken hoe het ook alweer zat met foto maken -> sneeuw. (instellingen).
gr
Opmerking
-
Blauwdingetje nummer 11 vanaf B geteld.
(muis erboven houden, dan zie je vanzelf "link toevoegen".
http://www.nu.nl/binnenland/2956470/...htsstrijd.html
3-12 Merel.
Vink:
Opmerking
-
Dank je Ele.
Wk mooie merel. Strakker dan die van mij. Waarschijnlijk betere lichtomstandigheden. Wel jammer van die zwarte strook erdoor en die tak. FF weghalen alvast. Ik kan d'r helemaal niet op scherp stellen vandaag (merel), pakt um niet met die sneeuw op de achtergrond. Vogeltjes zijn vandaag veel te beweeglijk.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3Wel jammer van die zwarte strook erdoor en die tak. FF weghalen alvast.
Ik heb ook gelijk gevraagd of ze alle takjes willen opruimen
hahahahaha moet niet gekker worden.
groetjes
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door winterkoningNou wat een geluk, ik heb zojuist nog net op tijd ff een mail naar de gemeente gedaan( tot 16:00 bereikbaar ) of ze a.u.b. die beschoeiing van die slootkant weg willen halen ( alleen dat stukie maar, ik vond het wat overdreven om te vragen of ze die ongeveer 50 strekkende meter beschoeiing maar helemaal weg wilde halen ) want er komen zwarte stroken in mijn foto.
Ik heb ook gelijk gevraagd of ze alle takjes willen opruimen
hahahahaha moet niet gekker worden.
groetjes
In Ieder Geval hier wel in het OostenMet vriendelijke groet:
Henk.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk AdelerhofVolgens mij moet je dan ook nog bij het waterschap zijn en niet bij de gemeente
In Ieder Geval hier wel in het Oosten
ik heb helemaal natuurlijk niet een mail gestuurd, wilde op een "ludieke" wijze duidelijk maken dat je niet altijd alles in de hand heb (of eigenlijk wel toch,gewoon niet maken die foto) wat er op de foto staat.
henk3 heeft natuurlijk gewoon gelijk van die "zwarte" rand .m.a.w. gewoon een slechte foto, morgen ga ik extra mijn best doen om hier eens een leuke/mooie foto erop te zetten.
maar dat zou als de weervoorspelling klopt dan wel eens een foto kunnen worden voor in die topic winterkiekjes.
gr
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking