Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Ik zie nu helemaal geen exif meer Arjan. De kwaliteit kan zeker achteruit gaan als je je volledige foto upload en laat verkleinen door de uploader.
Beter is je foto op je pc te verkleinen en een beetje na te verscherpen en daarna pas plaatsen. Wel kijken naar de veranderingen in de foto met naverscherpen.
Je foto is nu maar 44 kb groot, en daarbij in zichtformaat 1024 x 622 pixels, ook nog aardig opgerekt. Dat zal een enorm verschil zijn met je werkelijke mb'tjes. Dus het is wel zeker dat de kwaliteit een eind terugvalt.
Al maak je je foto 10 x 10 pix, de exif wordt daardoor niet aangetast
Weet ik wel Henk maar het zou een instelling in een fotoprogramma kunnen zijn die de exif na het verkleinen niet compleet of helemaal niet meer weergeeft. Zal dan waarschijnlijk een kwestie van vinkjes aan of uitvinken zijn denk ik.
niet mee eens puur om het feit dat het niks zelf met de foto te maken heeft (is dus lettelijk en figuurlijk .............."het randgebeuren".).
is dus persoonlijke smaak, mij irriteer het me niet.
wat ik persoonlijk dan erger vind in de foto is het gras en de verkleuring ervan. ( teveel in de saturation gezeten i.v.m kleur spreeuw?????? tegenlicht ???????).
maar goed leuke /mooie foto's weer danny.
ik had zojuist rbtptje in de slootkant die ze zojuist hadden uitgebaggert achter mijn huisje.
ik was buiten en hoorde een voor mij erg bekend geluidje maar dacht kan toch niet? die zijn allang weg uit mijn kweekvoliere's, dus ff goed gekeken en ja hoor zat er 1 zich te goed te doen aan allerlij voedseldiertjes vanuit sloot:
raar weer vandaag met dat mist etc. maar desondanks ...............toch maar geprobeert op de plaat te zetten.
Opmerking