Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
    Mij veel te ver hier vandaan. En ik ben toch al niet zo gek op koffie.

Mooi om te zien hoe die pestvogels zich in allerlei bochten wringen om die bes te pakken te krijgen. Deze lijkt mij nog niet erg rijp trouwens.
    Het is een pracht gezicht,

Maar in een woonwijk met nog 30 van die andere gekken is ook niet echt iets voor mij, maar wilde ze toch graag een keer op de foto.

Gr Arjan

Opmerking

• Groet Ton,
      www.allevogels.nl

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Arjan JL
        Het is een pracht gezicht,

Maar in een woonwijk met nog 30 van die andere gekken is ook niet echt iets voor mij, maar wilde ze toch graag een keer op de foto.

Gr Arjan
        nog een reden om er niet naar toe te gaan, ik ben er niet zo van zo'n menigte met van die malloten op een rijtje.

leuke foto's weer arjan.
        gr

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
          nog een reden om er niet naar toe te gaan, ik ben er niet zo van zo'n menigte met van die malloten op een rijtje.

leuke foto's weer arjan.
          gr
          Tja, die malloten willen natuurlijk allemaal graag een keer zo'n mooie vogel op de foto. Er kunnen vervelende klieren tussen zitten die een ander niks gunnen maar het kan ook anders. Gewoon leuk kan het ook zijn met elkaar.

Laatste upload van de oosterse zwarte roodstaart.
          En dan val ik jullie er verder maar niet meer mee lastig.
          Ik had natuurlijk ook voor een andere foto kunnen kiezen maar zelf vind ik het wel leuk zoals ie hier een beetje beschut zit en de andere fotografen er geen foto van maakten of konden maken maar ik lekker wel. Ik heb me er nog een beetje voor verplaatst om de foto vanuit deze hoek te kunnen maken.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Tja, die malloten willen natuurlijk allemaal graag een keer zo'n mooie vogel op de foto. Er kunnen vervelende klieren tussen zitten die een ander niks gunnen maar het kan ook anders. Gewoon leuk kan het ook zijn met elkaar.

Laatste upload van de oosterse zwarte roodstaart.
            En dan val ik jullie er verder maar niet meer mee lastig.

Opmerking

• Zeker een fraaie afsluiter dan van deze vogel, erg mooie compositie.
              Groet Ton,
              www.allevogels.nl

Opmerking

• Inderdaad een mooie afsluiter Henk.

De klapekster is nu zo een beetje weer aan de beurt of....

Ik heb alleen heel veel van deze:

Gr Arjan

Opmerking

• Ok bedankt, doe ik nog een toegift van achter gezien.

Er zit een klapekster in de buurt Arjan maar daar kan ik niet makkelijk bij.
                  Binnenkort eens kijken of die van vorig jaar ook terug gekomen is maar die is wat verder weg en tja met die huidige benzineprijzen......, 't geld groeit me niet op mijn rug.
                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• fotootje van achter is niks mis mee. Kun je het verenkleed, kleur van de vleugels en romp nog eens goed bestuderen.

en die benzine prijzen.

hier wel eens aan gedacht

groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

• Mag ik van u een lift meneer, niet verkeerd maar of ik dan op de goede plekken ga komen? Denk van niet, ha, ha.

Arjan ik heb je foto wat geprobeerd op te fleuren.

Mijnsinziens moet je met je belichting in de plus. Er zit niet al teveel exif in je foto opgesloten, kan dus niet zoveel daarvan inzien.
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Dat heb je weer mooi gedaan Henk, ik heb niks aan die exif gedaan.

Mijn volgende foto zal ik ook eens maximaal bewerken

Mooi plaatje die van achter.

Gr Arjan

Opmerking

• Je exif zal wel voor een groot deel verdwijnen door het verkleinen van de foto. Geen idee waarmee en met welke instellingen je dit doet.
                          Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Je exif zal wel voor een groot deel verdwijnen door het verkleinen van de foto. Geen idee waarmee en met welke instellingen je dit doet.
                            Dan weet ik het al helemaal niet , verklein de foto's ook niet bij mijn weten, even gekeken bij exporteren uit lichtroom bij metagegevens kon nog een ding meer mee geven.

klopt het dat de kwaliteit van de foto achteruit gaat hier op cafe ? of ligt het aan in mijn geval photobucket?

Bewerkte foto

Gr Arjan

Opmerking

• Ik zie nu helemaal geen exif meer Arjan. De kwaliteit kan zeker achteruit gaan als je je volledige foto upload en laat verkleinen door de uploader.

Beter is je foto op je pc te verkleinen en een beetje na te verscherpen en daarna pas plaatsen. Wel kijken naar de veranderingen in de foto met naverscherpen.

Je foto is nu maar 44 kb groot, en daarbij in zichtformaat 1024 x 622 pixels, ook nog aardig opgerekt. Dat zal een enorm verschil zijn met je werkelijke mb'tjes. Dus het is wel zeker dat de kwaliteit een eind terugvalt.
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• 14-11-12 Wilde Eend.
                                Vriendelijke groeten,
                                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Working...