Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• weet je wat bijna net zo erg is WK? Ik ga werken als het donker is en kom thuis
    in het donker. Het hotel waar ik werk ligt op een terrein van 32 hectare bos en mijn werkplek heeft geen ramen.Maar gelukkig kan ik dan wel weer op mijn vrije
    dag buiten spelen .
    geroeten theo

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
      ( je moet toch wat! prachtig weer en ik zit thuis potverdrie) :

gr

ps: pestvogels zitten er nog steeds en naar ik begreep nu ook nog dichter bij mijn huisje, maak niet zo heel veel uit, ze zouden in mijn tuintje moeten komen eigenlijk.( zou mij weer mucho blijos makenos).
      Inderdaad mooi weertje om voor de o.zw.r.st. te gaan. Is ook wel gelukt denk ik. Moet ze nog bekijken etc. Je moet maar snel weer wat mobieler gaan worden.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• ps: pestvogels zitten er nog steeds en naar ik begreep nu ook nog dichter bij mijn huisje, maak niet zo heel veel uit, ze zouden in mijn tuintje moeten komen eigenlijk.( zou mij weer mucho blijos makenos).[/QUOTE]

gelderse roosje in de tuin wk komen ze vanzelf als je een beetje geluk hebt
        en wat betreft er op dit moment niet uit kunnen komen als je weer opgeknapt bent geldt het aanbod nog steeds natuurlijk ook voor broto

mvg klaas

ps wordt al weer gewoon zoveel pestie,s in het land is al een dikke week aan de gang
        Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door theodoor
          weet je wat bijna net zo erg is WK? Ik ga werken als het donker is en kom thuis
          in het donker. Het hotel waar ik werk ligt op een terrein van 32 hectare bos en mijn werkplek heeft geen ramen.Maar gelukkig kan ik dan wel weer op mijn vrije
          dag buiten spelen .
          geroeten theo

wees blij dat je kan en mag werken
          aan die donkere tijden komt vanzelf weer een einde en als je dan buiten mag spelen moet je er gewoon dubbel en dwars van genieten!
          mvg

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
            Inderdaad mooi weertje om voor de o.zw.r.st. te gaan. Is ook wel gelukt denk ik. Moet ze nog bekijken etc. Je moet maar snel weer wat mobieler gaan worden.

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door bonkje

gelderse roosje in de tuin wk komen ze vanzelf als je een beetje geluk hebt
              en wat betreft er op dit moment niet uit kunnen komen als je weer opgeknapt bent geldt het aanbod nog steeds natuurlijk ook voor broto

mvg klaas

ps wordt al weer gewoon zoveel pestie,s in het land is al een dikke week aan de gang
              ik zal er ook nog een bordje bij zetten : Hier ,kom dat zien lekkere bessen,knoppen en nog zoveel meer ,kom dat zien kom dat zien.

pestvogels is nooit gewoon ,jaren lang mee gekweekt en in al die tijd hebben ze mij nog nooit 1 seconde verveeld of ben ik ze gewoon gaan vinden, nee zijn en blijven speciale vogeltjes.
              bij dat groepje hier in de buurt blijkt een goed geringde ontsnapte voliere exemplaar zich te hebben aangesloten. ( zag men op gemaakte foto's heb ik begrepen).

gr

Opmerking

• 11-11-12 Oosterse Zwarte roodstaart. Er zijn er momentueel 2 gesignaleerd in Nederland. Dus wel redelijk zeldzaam neem ik zomaar aan. Buiten dat is het ook nog een heel mooi vogeltje en zo helemaal "niet" schuw. Gewoon een belevenis met dit beestje.

De eerste de "beste" uit de reeks:
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• mooie foto, je heb hem toch maar mooi weer in de archieven

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                  11-11-12 Oosterse Zwarte roodstaart. Er zijn er momentueel 2 gesignaleerd in Nederland. Dus wel redelijk zeldzaam neem ik zomaar aan. Buiten dat is het ook nog een heel mooi vogeltje en zo helemaal "niet" schuw. Gewoon een belevenis met dit beestje.

De eerste de "beste" uit de reeks:
                  ja dat is het fijne aan zulk soort vogels Henk
                  het karakter en voor den donder niet bang.

gr

Opmerking

• Wolfheze

Ken ik, ligt 10 km buiten Arnhem. Vroeguh was daar de rechercheschool.
                    Arnhem, Apeldoorn, Zwolle richting Zuid West Drenthe. een Goeie 100 km shat ik zo.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch
                      Ken ik, ligt 10 km buiten Arnhem. Vroeguh was daar de rechercheschool.
                      Arnhem, Apeldoorn, Zwolle richting Zuid West Drenthe. een Goeie 100 km schat ik zo.

oke dat gaat hem dan niet worden.
                      ik had nog niet gekeken omdat 15 december nog ver weg is.

wellicht wel "iets"voor ons om te gaan fotograferen in Burgers bv Ton ,Broto,Piet etc.? ( ik ben er dan toch,vlak in de buurt ).
                      gr

Opmerking

• Dit is de eerste die ik uit de map gepakt heb, heb uiteraard nog wel mooiere.
                        Ik had je bericht over het hoofd gezien, lees het net. Wolfheeze ligt nog ongeveer een uur van mij verwijderd.
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                          Dit is de eerste die ik uit de map gepakt heb, heb uiteraard nog wel mooiere.
                          Ik had je bericht over het hoofd gezien, lees het net. Wolfheeze ligt nog ongeveer een uur van mij verwijderd.
                          nou vooruit als jij zorgt dat er 15 december vlak bij jou in de buurt bv. die oosterlijk zwarte roodstaart zit of wat anders moois dan kom ik.
                          voor alleen een bakkie koffie vind ik net wat te ver
                          gr

Opmerking

• Uurtje rijden

T'is niks. en ik maar 600 km rijden voor een fles melk en een bruin broodje

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch
                              T'is niks. en ik maar 600 km rijden voor een fles melk en een bruin broodje

Ja en?

zo is de situatie nu eenmaal, als bij jou om de hoek een supermarkt zou zitten dan ga je toch ook geen 600km meer rijden ?

kijk stel dat ik bij jou ben en er zit bij jou vandaan op 600 km rijden een elfje o.i.d. dan word er "gewoon" een tripje aan besteed hoor. ( voor een brood en een pak melk rij ik niet).

maar als er hier op een goed kwartier rijden een groep pestvogels zitten dan kan dit in sommige gevallen toch al te ver rijden zijn.

je moet dingen in perspectief zien.

gr

Opmerking

• Weer een mooie foto van een mooi soortje Henk,

Gr Arjan

Opmerking

Working...
                                X