Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Winterkoning, misschien kun je die foto's ook naar de Natuurkalender sturen. Daar houden ze van o.a. vogels bij waar en wanneer bijzondere soorten worden waargenomen (en hoe vroeg in het seizoen enzo)
verder Tori no Hime,meldingen van waarnemingen maken doe ik niet,op zulk soort site's etc.
zwartkopje ,ik ben zeker niet de eerste met een melding/foto van een magna,uiteraard kan het zoals dat altijd is bij soort en ondersoorten een variatie zijn,er zijn er immers vele.
zoals het in de tekst staat (en deze vooral niet al te serieus nemen,want wij hanteren andere benamingen etc.)kan het ook gaan om een witgesternde waarbij het wit minimaal is of verborgen onder blauwevlek aanwezig,maar dat kleine beetje wit is dus iets wat ik niet waar kon nemen op minimaal 10 meter afstand.
Dit is volgens mij toch een beetje geluk hebben.
Welke? Alle 22 van deze Gaai? Of liever een paar andere plaatjes?
Ik had nog wel meer geluk vanmorgen.
Nou ff tot na het eten wachten dan want daar moet ik nu toch eerst ff mee aan de gang.
Mooi dat je zaterdag over de paden en de lanen gaat, hopelijk schiet je wat. Kan je mooi je hoofd ff leeg maken.
Kingfisher, deze vloog niet op maar kwam aan vliegen uit het niets. Gewoon flink geluk mee gehad. Maar ik ben er erg blij mee. Dat zal niet zo vaak lukken denk ik. Deze vogels zaten in de top van een redelijke boom.
Opmerking