Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Wat betreft het ongevraagt gebruiken van foto's: Ik stop er tegenwoordig minstens 1 trojan in zodat over een tijdje de pc van de fotodief flink zal gaan haperen.
--
Blauwtje gelopen Ton, ha, ha.
--
Leuke foto Danny, iets teveel van onder geschoten misschien.
kijk en opeens word het weer interessant op vogelcafe
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
Wat betreft het ongevraagt gebruiken van foto's: Ik stop er tegenwoordig minstens 1 trojan in zodat over een tijdje de pc van de fotodief flink zal gaan haperen.
nooit openbaar gemaakt , dus ja waar doe je het dan soms voor denk je wel eens.( je maakt "iets"moois maar je kan het niet delen).
mvg
Ps: krombekkie ziet er goed uit Ton. ( maar what's up met dat linkerboven hoekje van foto? komt van het draaien( rechtzetten kop) van foto?
Danny: pimpel is teveel verscherpt etc. wel leuke poging weer
Ik you copy this:
this message will explode in your computer after it had been read by 17 people, do not copy this or your house will be destroyed as well by powdersugerbombs daily for ten months.
The whole street will be abandoned fot 8 years and nobody wants tot talk to you for at least 12 years.
Your car will be painted purple and your dog will walk backwards only.
Ik you copy this:
this message will explode in your computer after it had been read by 17 people, do not copy this or your house will be destroyed as well by powdersugerbombs daily for ten months.
The whole street will be abandoned fot 8 years and nobody wants tot talk to you for at least 12 years.
Your car will be painted purple and your dog will walk backwards only.
Zoiets?
yup geweldig weer en daarom hou ik zo ervan om met je op te trekken.
ik ben mijn stinkende best aan het doen......................dit jaar gaan we nog een keer gezellig op pad hoor ( ja mensen het kan,ook ik kan gezellig zijn) , wat er ook gebeurd ,ik zweer het.
nooit openbaar gemaakt , dus ja waar doe je het dan soms voor denk je wel eens.( je maakt "iets"moois maar je kan het niet delen).
mvg
Ps: krombekkie ziet er goed uit Ton. ( maar what's up met dat linkerboven hoekje van foto? komt van het draaien( rechtzetten kop) van foto?
Danny: pimpel is teveel verscherpt etc. wel leuke poging weer
Foto's maak je in eerste instantie voor jezelf. Of je die wil delen met de "rest" hangt gewoon van jezelf en van je tolerantie af.
Foto's maak je in eerste instantie voor jezelf. Of je die wil delen met de "rest" hangt gewoon van jezelf en van je tolerantie af.
uhhhhhhhhhhh
zoals zovaak heb je gelijk maar in dit geval ook niet helemaal.
er is een tijd geweest dat het "educatieve" voorop stond ( foto's maken om te bewijzen dat er gekweekt kon worden met bepaalde soort en dit dan op een 100% natuurbroedwijze).bv. dus kweekverslagen, voor lezingen etc. etc. dan maakte ook de kwaliteit niet zoveel uit ,het geen wat erop stond maakte dan vooral uit. ( foto's maak je dus niet geheel voor jezelf in deze situatie).
maargoed, waarom denk jij dat de beste/mooiste ( fotokooi) foto's van bv. Piet, Broto etc.je niet te zien krijgt? nou simpel die foto's zijn voor lezingen, boeken etc. etc. bedoeld. als men met zijn klauwen vanaf kon blijven dan zouden we meer van zulke vaak topfoto's kunnen zien.
maargoed ,neem als voorbeeld ook zeg de oorkonde aanvraag voor Apeldoorn, daarvoor ben je dus verplicht om bewijs te leveren ( is niet meer dan logisch natuurlijk ) maar en daar komt het wil men bepaalde soorten op "positief"lijsten krijgen dan is inzenden op Apeldoorn de gemakkelijkste manier, dat je daarvoor beloond word met een stukje papier is van minderbelang, de opzet is dus om een bijdrage te leveren aan de avicultuur in zijn algemeen en de specifieke soort die een plaatsje verdient binnen onze avi-cultuur.
( foto's maak je dus niet geheel voor jezelf in deze situatie).
soms was het om bewijs te kunnen leveren voor instanties als A.I.D etc.etc. etc.
( foto's maak je dus niet geheel voor jezelf in deze situatie).
of hoe denk jij als een bedrijf of een menigte reageer op bepaalde foto's die men al tig keer voorbij heeft zien komen? ik weet het wel..................is al snel niet interresant genoeg meer.( hoe goed of mooi die foto ook is).
ook hier weer: foto's maak je dus niet geheel voor jezelf in deze situatie.
m.a.w. Henk soms zit er aan een foto ( bepaalde lading) meer dan je denkt
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
Zie voor de rest je mail wk.
thanks , zal hem zo lezen.
lezen is gebeurd en jouw tactiek zal ik ook gaan gebruiken( bij eventuele foto plaatsing hier op het forum).......dank je wel Henk3.
Prima hoor, doe je voordeel er maar mee. Kijk ik ben nu eenmaal niet zo van ik moet dit of dat bewijzen. Dat is aan mij niet besteed. Mensen geloven wat mij betreft maar wat ze zelf willen. Voor mijzelf weet ik wel wat ik geloof of wat ik niet geloof.
yup geweldig weer en daarom hou ik zo ervan om met je op te trekken.
ik ben mijn stinkende best aan het doen......................dit jaar gaan we nog een keer gezellig op pad hoor ( ja mensen het kan,ook ik kan gezellig zijn) , wat er ook gebeurd ,ik zweer het.
tja..............
net als bij Ton is het ook zo dat ik graag weer met jou op pad gaat of met Piet of met Kingfisher of...........nou ja (of met zijn allen tegelijk natuurlijk).
maar net als bij Ton kan ik er gewoon niks aan doen jongen, het lichaam wil al een poosje weer ff niet (koppie wel).
met tijd en geduld komt het wel goed, wil gewoon nog eenmaal dit jaar op pad ( is "iets"wat voor een ander de gewoonste zaak van de wereld is ,voor mij niet).
Gewoon lekker proberen echte foto's maken ( moet nog 1 echte goeie hebben van die ijsvogel in burgers bv. echt 1 is genoeg maar dan moet de foto wel echt goed zijn natuurlijk) en fun hebben.
ook wil ik nog steeds met jou of piet mee naar een fotokooisessie (laat ik mijn camera thuis) kijken,kijken, oren open houden etc.
wat men ook nog zou kunnen doen is i.i.g de rechtermuisknop niet meer kunnen laten werken op dit forum.( maakt het weer een stukje lastiger om foto's "zomaar"op te slaan/ "lenen" voor *op de eigen p.c. etc.)
als men dan op de rechtermuisknop klikt krijgt men een (waarschuwing) vak met daar in de tekst no copyright of copyright blijft bij maker/auteur.
Met dank aan Yuri, moderators en webmaster.
Voor- of tegenstanders zullen er wel altijd zijn.
Opmerking