Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
    Ben je toevallig bij een fotoclub Danny? Er kwam wat voorbij schieten via G.
    Hahahaha ... jij speurneus !!!! Niks, maar dan ook niks is nog veilig op het net !!

Fotoclub ? Antwoord: een simpele nee.
    Dus, als je goed gespeurd hebt, weet je dan ook het antwoord op je vraag. Ik denk niet dat dit hier op dit forum hoeft tentoongesteld te worden.

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
    De laatste van de 2 van vanmorgen vind ik wel de mooiste, al mag het meesje jouw nog wel iets meer aankijken naar mijn idee
    Dit meesje had de pest aan mij en dacht: "Bah ... daar zit die weeral".

Wat betreft het "ontruisen". Ik zie van hieruit op m'n pc bitter weinig verschil (bijna nihil). Maar dit kan aan m'n pc liggen. Toch bedankt heren.

Grt
    Danny

@ Yuri : heel mooie plaatjes !!
    Wie niks doet, maakt ook geen fouten.

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Danny1
        Hahahaha ... jij speurneus !!!! Niks, maar dan ook niks is nog veilig op het net !!

Fotoclub ? Antwoord: een simpele nee.
        Dus, als je goed gespeurd hebt, weet je dan ook het antwoord op je vraag. Ik denk niet dat dit hier op dit forum hoeft tentoongesteld te worden.

Wat betreft het "ontruisen". Ik zie van hieruit op m'n pc bitter weinig verschil (bijna nihil). Maar dit kan aan m'n pc liggen. Toch bedankt heren.

Grt
        Danny

@ Yuri : heel mooie plaatjes !!
        Nee er is maar weinig veilig op het net, ha, ha. Ik was gewoon even nieuwsgierig meer niet. Ik ken je achternaam immers niet.

Ontruisen zie ik hier zelf wel het verschil maar misschien heb je een kwaliteitsscherm. Ik heb ook een ander scherm die veel meer korrel van zichzelf heeft. Dan lijkt er ook meer ruis in te zitten.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• mooie platen weer heren. echt genieten.

Yuri, heb jij ook met de Gaai gekweekt? gaaf man, toch wel een van s Neerlandse mooiste vogels.

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door van Tuijl
            toch wel een van s Neerlandse mooiste vogels.
            Hahaha ... Inderdaad een heel mooie vogel, daarom noemt ie ook "de Vlaamse gaai" !! (lol)

Groeten uit Belgenland

Danny

Opmerking

• ik zeg niet voor niets, Neerlands daar valt Vlaams Belgie ook onder haha.

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door van Tuijl
                ik zeg niet voor niets, Neerlands daar valt Vlaams Belgie ook onder haha.
                Oei, oei laat maar ! Na het Vlaams, Frans en Duits moeten we er straks nog een vierde taal bijleren .... nl. het Nederlands ...

Ik denk zo: neem rap een pilleke voor je middageten, zodat je vlug op andere gedachten komt. (lol)

Grt
                Danny

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Danny1
                  Oei, oei laat maar ! Na het Vlaams, Frans en Duits moeten we er straks nog een vierde taal bijleren .... nl. het Nederlands ...

Grt
                  Danny
                  nee, Vlaams vind ik meer een dialect

Opmerking

• Ik las dat er iets met water in de foto moest... Een bepaald merk water geloof ik maar dat weet ik niet meer, ik ken geen watermerken.

Groet Ton,
                    www.allevogels.nl

Opmerking

• probeer anders deze Ton:

Spa
                      Evian
                      Sourcy
                      Chaudfontaine

misschien zijn die wel goed

Opmerking

• Ik kom hier niet meer bij op de bank :-)

Opmerking

• Een fouragerende "vlaamsche vienke" .

M.v.g.
                          Danny

Opmerking

• Koolmees

Op- of aanmerkingen ? Ik hoor het graag.

M.v.g.
                            Danny

Opmerking

• echt cookie weer hoor

Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                              Ik las dat er iets met water in de foto moest... Een bepaald merk water geloof ik maar dat weet ik niet meer, ik ken geen watermerken.

yup zo moet dat Ton.

Niemand die je foto nog wilt jatten.

Boodschap van algemene aard:

het is erg zat dat je allemaal van die fratsen moet doen om "iets"wat van jezelf is en eigenlijk wilt delen met andere om zo andere ook te laten meegenieten van al het moois zo moet "verminken".
                              het is dan ook niet gek dat niet iedereen meer zijn foto's plaatst ( en zeker niet die foto's die het eigenlijk "waard" zijn om bekeken te worden) en men buiten bepaalde kringen nooit de mooiste foto's ooit zal kunnen zien.

dan maar niet toch?

maargoed ,die/deze discussie is al reeds meerdere malen geweest hier,en ik ga dat pad verder niet meer op. (want dan krijg je weer stupide argumenten als: je kan ook trots zijn op het feit dat "ze"jouw foto willen hebben/"jatten" etc. oh oh want dan denk ik tja..........................is ook leuk en mag je ook trots op zijn maar men zou ook zomaar kontakt op kunnen nemen en vragen of men de foto(s) mag gebruiken................. en dan is het een heel ander verhaal/insteek ...................en dan 9 van de 10 x......................ja hoor mag wel.).
                              mensen hebben gewoon af en toe geen idee wat de gevolgen kunnen zijn van een gejatte foto die in verkeerde/misplaatste context elders word/is gepubliceert.

vogelcafe is wel al bezig met diverse veranderingen door te voeren op bepaalde gebieden heb ik wel door.
                              uiteindelijk zullen "ze" wel moeten.

wat men ook nog zou kunnen doen is i.i.g de rechtermuisknop niet meer kunnen laten werken op dit forum.( maakt het weer een stukje lastiger om foto's "zomaar"op te slaan/ "lenen" voor op de eigen p.c. etc.)
                              als men dan op de rechtermuisknop klikt krijgt men een (waarschuwing) vak met daar in de tekst no copyright of copyright blijft bij maker/auteur.

uiteraard geldt dat als men wilt, ten alle tijden de foto's met screenpic kan pakken ,maar daar word de foto niet beter van i.i.g.
                              goed laag in de resolutie houden helpt ook wel en als je ziet dat ik bv. van ruim 15 mb naar zeg 100 kb gaat tja is niet goed voor de foto maarja .......................................
                              ook het formaat te plaatsen foto klein houden werkt ook wel.
                              wat ook werkt is door/over onderwerp ( laten we zeggen de vogel want het is tenslotte een vogelcafe) een licht zichtbare tekst te plaatsen ( zo maak je het lastiger om het weg te krijgen d.m.v. bewerking door "jatter") en nu hoor ik u zeggen Duhh!!!!!!!!!! dat is een watermerk makker, tja helaas ....................een (geregisteerd) watermerk is toch net weer wat anders, sorry.

maarja allemaal "lapmiddelen" uiteindelijk werkt alleen goed fatsoen van de persoon.

mvg

Opmerking

• Dan maar weer gewoon foto's:

Groet Ton,
                                www.allevogels.nl

Opmerking

Working...
                                X