Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Henk,
met een perfecte opstelling en indien je "het systeem" beet hebt, valt het relatief goed mee met het aantal shots. Bitter weinig clicks eigenlijk.
Mijn werkwijze en systeem is in ieder geval veel eenvoudiger dan bij de bovenstaande links. Maar ja, iedereen heeft wel z'n eigen manier van doen.
M.v.g.
DannyWie niks doet, maakt ook geen fouten.
Opmerking
-
Het systeem via bovenstaande link kwam ik toevallig tegen en ik dacht ff plaatsen.
Ik zie ook dat jij maar een sluitertijd van 1/60e hanteerd. Erg langzaam en toch mooie plaatjes.
Misschien is een turial van jouw werkwijze een leuk idee hier?
Opmerking
-
Veel gedruppel buiten, druppels binnen.(4)
Om verveling te vermijden ... hier m'n laatste druppel.
Het blijft immers een vogelforum.
Deze 4 geplaatste druppelfoto's vallen onder de noemer 'toonbaar', maar komen niet uit het mapje "de mooiste druppel".
M.v.g.
Opmerking
-
Verveling voorkomen? Echt niet. Als dit nog niet de besten zijn ben ik wel zeer benieuwd naar toch gewoon het vervolg van dit soort foto's. Het gaat je goed af en is mooi om te zien. Deze toko heeft als naam: zomaar mooie foto, dus wat let je? Morgen weer een vogel van mij dan.
Opmerking
-
Toemaatje
Op verzoek dan maar ... twee uit het mapje. Maar daar blijft het dan ook bij en sluit ik definitief deze reeks af.
Ieder volgens eigen smaak, maar deze behoren m.i. bij de betere.
- Graag jullie commentaren.
M.v.g.
Opmerking
-
Dit is echt wel genieten Danny. Verder kan ik er geen commentaar op geven omdat ik hier zelf totaal geen ervaring mee opgedaan heb. Maar het nodigd wel uit om het toch eens een keer op te gaan pakken.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3Dit is echt wel genieten Danny. Verder kan ik er geen commentaar op geven omdat ik hier zelf totaal geen ervaring mee opgedaan heb. Maar het nodigd wel uit om het toch eens een keer op te gaan pakken.
Dit moet je zeker eens proberen!! In de huiskamer lekker klooien met water tot groot jolijt van "moeders".
M.v.g.
Danny
- Zwembroek + laarzen zijn enkele attributen die eveneens behoren tot de uitrusting.Wie niks doet, maakt ook geen fouten.
Opmerking
-
Graag gedaan.
Ik heb laminaat, misschien heeft dat er last van?
Verdere uitrusting is geen probleem, ha, ha.
Gebruik je nog een diffuser op je flitser?
Nog een leuke online powerpoint: http://www.focus8.be/?page_id=1105
Opmerking
-
Belofte maakt schuld, dus maar even inlossen.
Vanmorgen lag hier het internet plat, nu kan ie weer.
Veel vogel heb ik niet maar goed dat had ik ook niet beloofd.
Dit is alles van een middag vogelen, dus weer voor piet snot op pad geweest.
Wel een paar buizerds gezien en een blauwe reiger maar die waren al weg voordat ik de boel in stelling kon hebben.
4-11 - Nijlganzen.
Opmerking
-
Vanmorgen vanachter het glas geprobeerd een paar meesjes te schieten, valt niet mee zo scheef naar de buren door gasgevuld dubbelglas en vanaf een stoelleuning.
5-11 - koolmezen.
Opmerking
-
Mooie druppels Danny, geweldige honingzuiger Ton en prachtige meesjes/eendjes Henk.
Leuke pinguis Ed.
Bedankt weer heren, het was weer genieten.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking