Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• sociale controle?

mischien wilden die vriendelijke mensen op het Drenthse platte land alleen even zeker stellen dat je ok was. mijn computer nog steeds naar de knoppen. je hoort wel. groet kees nieuw zeeland

Opmerking

• De barmsijsjes op de foto,s zijn kneutjes.
      groeten eddie

Opmerking

• hey henk3

mooie foto`s mooi dat er zoveel vershillende vogels bij je zitten

ik zie hier ook veel verschilldende maar niet zoveel als bij jou
        mvg roy (vogelfreak)
        kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Dan heb ik nog een Bosfazant Haan in de aanbieding.

Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Nog een paar.

ff schudden met de veren:

Hier laat ik het maar bij, ik heb er n.l. nog zat van van deze. Ha, ha, hij zat er per slot wel mooi voor. En ook niet zo heel ver van mij vandaan.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• En deze zou ik bijna vergeten,

Paar eendjes:

Nog een paar roodborstjes dan maar als laatste:

Vriendelijke groeten,
                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Practise, practise. practise

Hoi Henk
                  Je behoort inmiddels al tot de gevorderden. Je foto's worden steeds beter. Vooral die bosfazant vind ik goed gedaan. (en net zoals in je schoolrapport: Ga zo door) Groet Kees, Nieuw Zeeland

Opmerking

• bosfazant,ik denk dat dit niet geheel correct is,de bosfazant heeft immers nooit een witte ring om de hals/nek een jachtfazant wel.maargoed kijk maar of je het er mee eens ben.
                    hier nog wat plaatjes van gisteren , bij mij in en rond het slootje van mijn tuintje:

Opmerking

• hier komt jong grut van:

Opmerking

• and the lovestory continues

Opmerking

• en het slot accoord

mvg

Opmerking

• reactie wk

Kees Hulsebosch bedankt, ik oefen door want ik ben zelf ook nog niet helemaal tevreden.

************************************************** ***************
                            Bedankt voor je lieve woordjes winterkoning, ha, ha.

Dan de Bosfazant/Chineze jachtfazant en de jachtfazant, ik twijfel niet echt aan je kennis van zaken wat vogels betreft hoor maar deze link hier verteld het toch iets anders:
                            Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• je zal wel gelijk hebben .

wat betreft wel of niet klikken ,tja in dit geval denk ik dat ik toch wel het juiste gedaan hebt,kijk ik heb niet van die toeters die jij bv. hebt,ik moet dan vaak de keuze maken van dichter benaderen of niet,in dit geval koos ik ervoor om op gepaste afstand te blijven en de vogels hun ding te laten doen.
                              ik heb al eens eerder vermeld dat de foto's voor mij andere waardes hebben dan dat jullie die kunnen "zien"in de foto's.
                              dat de foto's dan niet optimaal zijn............so be it,liever een slechte foto dan een verstoord koppel grutto's.

de foto's vertellen mij dat ik een schitterend schouwspel heb gezien en een schitterde tijd heb mogen ervaren en dat ik met een gerust hard kan zeggen dat ze geen moeite hadden met mijn aanwezigheid.
                              want jij weet ook dat er vele verschillende disciplines (goed geschreven?) zijn in het fotograferen,vaak kan je met de mobiele schuilhut dichter komen dan te voet. (althans dat is mijn mening).

maar ik snap wat jij bedoelt (wanneer loont het om te klikken als je in het veld bent),het is dus voor mij anders,ik

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                                bosfazant,ik denk dat dit niet geheel correct is,de bosfazant heeft immers nooit een witte ring om de hals/nek een jachtfazant

Opmerking

Working...
                                X