Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
8-9 Grauwe Klauwier. (Jong).
Een toevallige ontmoeting met deze vogelsoort. Dit jong werd gevoerd door een oudervogel maar daar zaten helaas struiken tussen. Om de volwassen vogel te fotograferen kreeg ik helaas geen kans. Ze bleven niet op de plek en vlogen even later over het land de wijde wereld in.
Mooie opname Henk. Voordat ik ze zo op de plaat krijg wil ik eerst een andere camera aanschaffen. Ik twijfel tussen een Nikon D5100 en een Canon EOS 600D.
Welke van de topfotografen hier heeft nog een adviesje voor deze amateur
gr
Hans
Tomorrow is the first day of the rest of your life...
Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.
Ik heb al van me 14de een canon met verschillende lenzen, ben nu 21
Lenzen gaan heel lang mee, maar of je nu voor canon of voor nikon kies maak niets uit, de persoon die het plaatje er mee maak, is het belangrijkst
Ik heb al van me 14de een canon met verschillende lenzen, ben nu 21
Lenzen gaan heel lang mee, maar of je nu voor canon of voor nikon kies maak niets uit, de persoon die het plaatje er mee maak, is het belangrijkst
Bedankt voor de adviezen, mannen.
Heb de knoop - na een dikke week dubben - doorgehakt. Is de Nikon geworden.
Waarom? Weet het niet, gewoon, gevoelsmatig.
Maar m'n oude Lumix met z'n Leicaglaasjes gaat niet weg hoor; is ie nog te goed voor.
gr
Hans
Tomorrow is the first day of the rest of your life...
Opmerking