Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Je moet je wel ff een beetje camoufleren natuurlijk. Aan de klik wennen ze wel. Camouflagenet of rietmat o.i.d. Hutje kan ook. Tent.

Principes moet je aan je eigenwaarden toetsen. Maar als je vogels niet verstoort kan het geen kwaad. De mooiste foto's worden op deze manier gemaakt. Vaak zit er al een hele voorbereiding aan vooraf.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Wat een avontuur Henk, geukkig goed afgelopen.

Weer mooie foto's henk en broto
      groetjes
      Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
      http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

• beetje gepoelebaddert

stokkie staat

ik denk ga met laag water kan ik kniediep er doorheen lopen.
        nou............................................
        tot mijn knieen in de modder ja en tot aan mijn ballen nat.( er was ook niemand die mij ff vertelde dat het water best wel koud was ).

ook niet slim.....................geen schone kleren mee genomen ,tjonge jonge nadenken is ook een vak.

maargoed ik heb mijn best ervoor gedaan dus als dat pokkekreng er niet op gaat zitten ,nou...............................

mvg

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
          stokkie staat

ik denk ga met laag water kan ik kniediep er doorheen lopen.
          nou............................................
          tot mijn knieen in de modder ja en tot aan mijn ballen nat.

ook niet slim.....................geen schone kleren mee genomen ,tjonge jonge nadenken is ook een vak.

maar ik heb mijn best ervoor gedaan dus als dat pokkekreng er niet op gaat zitten ,nou...............................

mvg
          Hoor wel als die er zit
          vriendelijke groet
          Henk

Opmerking

• hij zit er
            nu nog op mijn stokkie komen

toen ik verderop in het zonnetje zat te drogen hoorde ik hem alweer ( zijn oude stokkie heeft tie alweer opgezeten)

mvg

Opmerking

• leuk om dit te volgen, ben benieuwd naar de komende foto`s hiervan........
              groeten Ton
              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

• Hahaha, kijk ik smul van zulke verhalen.

Zo zit er achter elke mooie foto wel een verhaal

Maar ik moet zeggen wk, dat hoe veel aangevingen je ook hebt op 'sommige foto's', fotograferen ken je ook wel.
                Met vriendelijke groet:
                Henk.

Opmerking

• heb nog een schilderij

vriendelijke groet
                  Henk

Opmerking

• ha ha wat leuk

Oorspronkelijk geplaatst door Ton
                    leuk om dit te volgen, ben benieuwd naar de komende foto`s hiervan........
                    ik ook

kom ik gisteren thuis en vertel wat ik gedaan heb , schiet mijn vrouw in de lach, dus ik vragen wat er is .
                    zeg ze:er is een dartelende en springende walvis gesignaleerd in Nederland !!!!!!!!!!!!!!! mischien hebben ze zich wel vergist en hebben ze jou zien zwemmen per ongeluk ?

dus ik ja hoor...................... lach d'r maar mee.
                    blijkt later toch in het nieuws dat er 1 was gezien....................maar ik was het niet.

tjonge jonge en maar lachen om mij, van je vrouw moet je het hebben.

maargoed ik ben weg ................op naar "mijn"ijsvogeltje, kieken of hij er zit.

mvg

ps: broto hoe krijg je het toch voor elkaar steeds,alleen al binnen zo'n "schietafstand"te komen is al een prestatie opzich maar goed het is weer schilderachtig mooi.( ondanks de ruis).

Opmerking

• missie geslaagd

zo ben alweer terug

etter zat gewoon weer op zijn oude stok
                      maar...............................toen ik aan kwam zat tie op mijn stokkie. yes.

ik heb snel wat foto's gemaakt (totaal onvoorbereid en de verkeerde instelling natuurlijk ) en ben weer gelijk weg gegaan zodat ik verder niks kan verstoren want morgen heb ik er meer tijd voor.

bewijsfoto's ( ahumm ) :

kijk mijn stokkie toch eens fier overeind staan zeg ( achteraf denk ik wel dat ik een te dikke heb, dit in verhouding tot vogelke......................sorry ) :

dit is zijn vaste ouwe tak waar ik hem eigenlijk niet in wil fotograferen:

gr

Opmerking

• Leuk schilderijtje Henk. Vraag ik me af of het een vogel in het wild betreft of niet.

Wk, ijsvogel gaat goed komen. Op zo'n fier rechtopstaand dik stokkie wil ie wel zitten hoor. Misschien wel leuk om er een paar meer neer te zetten.
                        Wel beetje camoufleren. Netje opzetten misschien?

--
                        20-7 Boerenzwaluwen.

Houtduif.
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3

Wk, ijsvogel gaat goed komen. Op zo'n fier rechtopstaand dik stokkie wil ie wel zitten hoor. Misschien wel leuk om er een paar meer neer te zetten.

Opmerking

• Nou geeft ook niet, ik denk dat het wel voor elkaar komt.
                            Wat ik wel denk is dat als je visoverdrachten en paringen zou willen fotograferen, je dit op zo'n rechtopstaand stokkie niet zomaar zal gaan lukken.
                            Dan is denk ik een mooie beetje horizontale tak een betere optie.
                            Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                                ja maar lieve schat
                                nu zijn er toch geen paringen meer? is toch te laat in het seizoen.

vis overdrachten zou nog eventueel kunnen natuurlijk .

maargoed "we"gaan het allemaal wel zien.
                                komt wel goed denk ik/hoop ik.

mvg
                                Zal de caravan meenemen en eten voor 2 weken.
                                O ja, ik neem ook de camera mee
                                Moet wel lukken denk ik
                                vriendelijke groet
                                Henk

Opmerking

Working...
                                X