Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Ook de vrouwtjesfazant is mooi getekend.

mvrgr

Piet

Opmerking

• Gefeliciteerd Opa Henk en dat je er maar veel plezier van mag hebben.
      kingfisher
      Mvg,
      Kingfisher.

Opmerking

• Gefeliciteerd

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleinkind. Een fijne tijd gewenst samen!

Groet,

Rob.

Opmerking

• van harte gefeliciteerd met je eerste kleinkind Henk
          vriendelijke groet
          Henk

Opmerking

• Eentje maar????

Henk 3 van harte gefeliciteerd met je eerste kleinkind. Jammer dat we maar EEN foto krijgen te zien. Ga eens effe terug naar die eenden, ganzen en kwikstaarten. Dit jong is toch zeker een tweede foto waard.Proficiat Kees, Nieuw Zeeland

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Dat die kraai lichter van kleur is komt omdat het een kauw is. Die hebben zo'n grijze nek etc. Misschien lijkt hij ook nog wel lichter omdat ik hem door de autoruit heen heb gefotografeerd.
                Die eenden had echt het voorjaar in de kop. Een hoop gekwaak en uitsloverij.
                Die fazanthen vanmiddag was niet schuw. Ik kwam langzaam aan rijden met de auto, ze liet een paar foto's maken en wandelde rustig de bosjes weer in.
                mvrgr

Piet

Opmerking

• Toch ook maar weer de natuur ingetrokken Piet??

Ik heb nog wel een zwarte versie van de kauw, de kraai.
                  Door de zon is toch ook weer niet zo zwart, heeft meerdere kleuren blauw en zwart.

vriendelijke groet
                  Henk

Opmerking

• Gefeliciteerd Henk3.Wat een schatje.
                    Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.

Opmerking

• reacties

Broto: mooie plaatjes van de kraai, ik heb inmiddels ook doorgekregen dat de zon veel kan helpen bij een mooie foto, moet ie wel schijnen en de vogel goed zitten.

Goulds75: Bedankt, ja is zeker een schatje. Het zou nog wel kunnen dat zijn naam anders geschreven moet worden, daar heb ik helemaal vergeten om naar te vragen. Ik werd er vanmorgen naar gevraagt door een zus van mij. Niet bij nagedacht dus. Maar als de naam iets anders geschreven moet worden dan zal ik dat hier nog even kenbaar maken.
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• het valt niet mee hoor om echt super platen te maken van kauw ,kraai,ekster of gaai ( voor de kenners Vlaamse gaai).
                        ze zijn toch schuwer dan menigeen denkt, ze zijn pienter genoeg en zien gelijk wat je van plan bent,zo kan je op een normale manier langs kauwtjes lopen en blijven ze zitten ,loop je met een camera, vloep en weg zijn ze,
                        althans dat is mijn ervaring.

de gaai is voor mij een crime, die wil maar niet lukken,iemand tips om deze goed te benaderen,tja voedrpek maken zeker..................
                        nee laat maar ,is niet echt mijn ding.
                        dus tips ,over het benaderen van dit soort vogels ...........meer dan welkom.
                        en antwoorden als benaderen................gewoon heel voorzichtig........dat hoeft van mij niet,want dat doe ik al.
                        zijn er factoren als kleding,kleur camera etc. etc. waar men op moet letten?
                        mvg

ps:
                        dillen/dylan etc. wat's in the name,het gaat erom dat het een "lekker jong "is,nogmaals gefeliciteerd jongen en ik hoop dat moeders het ook goed maakt.

Opmerking

• Idee

Misschien is hier wel het juiste idee te vinden. Ik zit ook al een tijdje achter die "vlaamse" Gaai aan maar die zijn zeker niet gek. En soms zitten ze gewoon in mijn tuin.

Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.
                          Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Opmerking

• Ook prima toch!

Dan zul je het eigenlijk moeten hebben van een beetje geluk en soms is dat geluk er op een dag, wie weet. Er is hier een bosje waar die gaaien ook in zitten, ze opzoeken is heel eenvoudig maar ze zien jou nog eerder dan dat wij ze in beeld krijgen.
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• @WK, ff een hoesje voor die witte toeter van je kopen

enne.........pet achterste voren opzetten, denken ze dat je weg ga

Henk
                                vriendelijke groet
                                Henk

Opmerking

Working...
                                X