Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• uhhh

sprakenloos
    gr
    hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahaha ................................ha

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• actie foto Henk

Jazeker

Over spelen gesproken, toen we daar de cortousi gaailijster (incl. natuurbroed jongen dacht 11 stuks dat jaar , het kan dus gewoon wel op een normale manier ) aan het fotograferen waren ,heb ik het statief van Ton gebruikt ,puur om te kijken of het wat voor mij was.

Ik kon er niet mee uit te voeten toen, als ik weer zou beginnen zou ik het wel moeten aanleren om met statief overweg te kunnen.

zal eens kijken voor nog wat foto's vanuit de oude doos.
        ( nu gaan er ook doosjes met inhoud open die nooit in het openbaar vertoont mochten worden natuurlijk ,maarja.....................het is nu "oorlog"natuurlijk hahahahahahahaha).
        tja je moet wat als je een groot kind ben

mvg

Opmerking

• eerste klap is een daalder waard

Het originele pers bericht zelf kon ik niet meer vinden,maar deze onderstaande foto werd gebruikt om andere nationale en internationale parken te waarschuwen.

signalementen:
          tweede van links werd gezien als het brein en leider van het zooitje ongeregeld, bijnaam Opa.
          ( dit persoon dient altijd gevraagd te worden bij entree : heeft u uw 65+ pas bij u?, gaat de rest lachend over de grond dan weet u dat het viertal waarvoor gevreesd dient te worden uw park aandoet...........................met alle gevolgen van dien).
          tweede van rechts werd gezien als de meest serieuze van het viertal ( maar pas op schijn bedriegt).
          de overige twee verschilde niet veel maar 1 van de twee likte altijd aan de raampjes en had een lokroep ontwikkeld en gebruikt statief ( al dan niet op hardhandige wijze) om kinderen aan de kant te schuiven, de ander ( de benjamin van de groep) had moeite met alle mooie vrouwen van zich af te houden,maar hiervoor een zeer geraffineerde techniek had ontwikkeld, dit persoon ging gewoon bij de andere 3 bendeleden staan,geen mooie vrouw die nog in de buurt kwam.
          Dit persoon is altijd te herkennen aan de auws en oeis als er gelopen,gebukt enzovoorts werd, daarbij kunt u dan nog kijken naar de bozen en verbaasde blikken van zijn bendeleden als deze weer eens een kans hadden gemist door het afschrikken van de dieren hierdoor.

U ben gewaarschuwd ( sluit ramen en deuren,loketten en ingangen) :

einde persbericht.

Opmerking

• haaienroute

Zonder twijfel de raarste vogels tot nu toe in deze rubriek!

Amigo de los Psittacidos

Look deep into nature and you will understand everything better

Opmerking

• Aptenodytes alienis als ik het goed heb

Opmerking

• En dan staat er toch echt zomaar mooie foto boven de rubriek???

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door krien
                  En dan staat er toch echt zomaar mooie foto boven de rubriek???
                  hahahahaha in 3 gevallen op de bewuste foto kan ik je opmerking volledig begrijpen krien.

groetjes

Opmerking

• Haha paperazzi!?

Opmerking

• Rare gasten hoor, je zal ze maar in je park krijgen, en wat te denken van 2 dagen met overnachting
                      vriendelijke groet
                      Henk

Opmerking

• Ha, ha en nu wordt ik natuurlijk nieuwgierig, wie is wie?
                        Maar daar zal ik geen antwoord op krijgen denk ik.
                        groetjes
                        Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
                        http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door krien
                          En dan staat er toch echt zomaar mooie foto boven de rubriek???
                          Ja Krien als ik dat geweten had toen ik deze topic opende,mijn god.
                          Mvg,
                          Kingfisher.

Opmerking

• vlnr

wie is wie
                            W-P-B-T

Groet,

Rob.

Opmerking

• Ik ben die ene met die jas aan.
                              Groet Ton,
                              www.allevogels.nl

Opmerking

• en ik ben die ene met dat zwarte balkje voor zijn ogen, nu achteraf gezien snap ik waarom ik er geen goeie foto's uitkreeg........................kon niks zien

nu begrijpt rupicola ook gelijk natuurlijk waarom we op de haaienroute waren beland, ik zei nog ik hoor niks van gefluit o.i.d. ..............ja bubbelende geluiden maar toen zei Opa : zal Ton wel weer zijn die honger heeft.

op de tast hadden we "iets"gevonden wat een snavel had ( volgens Daniel een Aptenodytes alienis ) en we waren gelijk trots, toen riep er iemand plots : foto..........dus ja wij gelijk in de houding natuurlijk
                                hahahahahahahahahahahahahaha

mvg

Opmerking

Working...
                                X