Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Opmerking
-
leuke foto weer Henkie
komt op mijn scherm ietwat donker over.
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3Ja leuke serie van 11 wk, om die te maken moet je wel een dikke investering doen in goed waterdicht materiaal.
nou ik heb ff gekeken.......valt best mee:
bijna weekend
mvg
Opmerking
-
Mijn dank is weer groot wk.
Oorspronkelijk geplaatst door winterkoningkomt op mijn scherm ietwat donker over.
Scherm wat oplichten dan maar. Tja, belicht ik niet voldoende onder dan gaat dat wit helemaal dichtlopen. Er is echt een groot verschil per camera/lens. Als ik kijk naar de foto's van mijn maat dan hoeft hij veel minder onder te belichten. Maar ja is niet anders, prijsverschil is ook nogal groot.
ja zal best zo zijn maar....................................het blijft mooi en een geweldige prestatie. Ben ik het wel mee eens.
nou ik heb ff gekeken.......valt best mee:
Ja dat valt zeker te doen.
bijna weekend Hier ook.
mvg
Opmerking
-
bedoelde het ook niet negatief of zo.
tuurlijk snap ik dat je die instelling zo gebruikt vanweg het dichtlopen, blijft lastig.
je maat had die canon 600 mm lens toch? of ben ik abuis
gebruik hij wel eens een converter erop ?
hoe gaat dit in zijn werk bij hem.
die 600 mm lens zou voor mij het maximaal haalbare zijn zeg maar (eigenlijk ook niet....................... maar ervoor sparen een paar jaar kan ik altijd proberen te doen natuurlijk, heb geen haast en als het echt niet kan ,kan ik ervan op vakantie of zo ,ja toch?)
of ik moet voor zo'n vaste 400mm lens gaan maar ik wil niet met die converters werken eigenlijk ( waarom weet ik eigenlijk niet zo goed is gevoels kwestie denk ik , heb het 1 keer pas geprobeerd met die van broto toen) want ik zal toch meer mm's nodig hebben als ik vanuit auto weer zou gaan fotograferen.
( yep "beppie" vind dat ik teveel thuis zit op het moment.........net of ik een kant op kan.................maargoed ze zal wel bedoelen dat ze een beetje "gek"van me word de laatste tijd).
gr
Opmerking
-
Ik zie het ook helemaal allemaal niet negatief hoor, ha, ha.
Ja klopt, vaste 600 mm + 1.4 extender. Ja die wordt regelmatig gebruikt. Kan ik niet tegenop. Komt bij dat er een groter diafragma bereik op zit.
Vergis je niet op het gewicht wat zo'n kanon met zich brengt. En ja daarvoor moet je denk ik toch nog wel heel wat vogeltjes kweken.
Kamera Express - De Kamera Superstore voor Foto, Video, Objectieven, Lenzen, Accessoires en toebehoren, Studio en Licht, Verrekijkers, Telescopen, Computer, Media en meer
Beppie heeft groot gelijk. Als 't kan er op uit.
Opmerking
-
je weet nooit hoe een koe een haas vangt
zal wel een 10 jaren plan worden als ik die prijs zo ziet.
misschien een keer een gelukkie en wellicht een goeie occasion?
gewicht vind ik minder erg dan de centen
kijk als ik het weer oppakt dan zal het echt vanuit de auto "schieten" worden en dan neem ik aan dat daar ook wel statiefjes voor zijn of zo? (heb ik me eigenlijk nooit in verdiept) dus zal het gewicht niet gedragen hoeven te worden lijkt mij, toch? ( ja auto in en weer auto uit natuurlijk).
het struinen zit er eigenlijk gewoon echt niet meer in. ( anders had ik gewoon wel weer zo'n lens genomen die ik had, vond ik wel een handig dingentje en goede kwaliteit voor de centen die je er toch nog voor neer moet leggen).
ik zal eens moeten kijken wat het beste is voor mij en dan met zo laag mogelijke kosten.
wellicht een 400 met extender?
maar moet wel anti bibber hebben want........................
ik zal eens moeten kijken rond vragen wat dat kost en wat je er allemaal mee kan.
en misschien moet ik wel eens kijken wat er buiten canon allemaal nog is , heb ik eigenlijk ook nog nooit goed naar gekeken.
groetjes
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door winterkoningzal wel een 10 jaren plan worden als ik die prijs zo ziet.
misschien een keer een gelukkie en wellicht een goeie occasion?
gewicht vind ik minder erg dan de centen
kijk als ik het weer oppakt dan zal het echt vanuit de auto "schieten" worden en dan neem ik aan dat daar ook wel statiefjes voor zijn of zo? (heb ik me eigenlijk nooit in verdiept) dus zal het gewicht niet gedragen hoeven te worden lijkt mij, toch? ( ja auto in en weer auto uit natuurlijk).
het struinen zit er eigenlijk gewoon echt niet meer in. ( anders had ik gewoon wel weer zo'n lens genomen die ik had, vond ik wel een handig dingentje en goede kwaliteit voor de centen die je er toch nog voor neer moet leggen).
ik zal eens moeten kijken wat het beste is voor mij en dan met zo laag mogelijke kosten.
wellicht een 400 met extender?
maar moet wel anti bibber hebben want........................
ik zal eens moeten kijken rond vragen wat dat kost en wat je er allemaal mee kan.
en misschien moet ik wel eens kijken wat er buiten canon allemaal nog is , heb ik eigenlijk ook nog nooit goed naar gekeken.
groetjes
Gr Arjan
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arjan JL
zal best wel eens kunnen werken zoiets.
groetjes
ps: ben niet op medelijden uit hoor ( 1 der berichten)
maar het is een ( beetje) uitleg hoe de situatie is en hoe ik er op dit moment voor staat.
het is lastig te begrijpen voor andere, wat zeg ik het is al lastig voor mezelf soms om het te begrijpen.
ik ben ook gewoon niet graag afhankelijk van andere.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door winterkoningkijk dat bedoel ik
zal best wel eens kunnen werken zoiets.
groetjes
ps: ben niet op medelijden uit hoor ( 1 der berichten)
maar het is een ( beetje) uitleg hoe de situatie is en hoe ik er op dit moment voor staat.
het is lastig te begrijpen voor andere, wat zeg ik het is al lastig voor mezelf soms om het te begrijpen.
ik ben ook gewoon niet graag afhankelijk van andere.
Ik weet ook niet wat je mankeert, kan zo nu en dan tussen de regels door lezen dat je "goede" en mindere dagen heb.
wens je veel goede dagen toe en sterkte bij de mindere.
@ henk 3 zeker kicken die Vos pup
Kneu:
Gr Arjan
Opmerking
-
Arjan:Ik weet ook niet wat je mankeert, kan zo nu en dan tussen de regels door lezen dat je "goede" en mindere dagen heb.
wens je veel goede dagen toe en sterkte bij de mindere.
Te vroeg versleten botten
@ henk 3 zeker kicken die Vos pup
Maar inmiddels zitten ze niet meer in dezelfde burcht. Ze zijn een eindje verderop in een andere burcht gekropen. Daar heb ik enkele middagen/avonden doorgebracht en vandaag zelfs met gevaar voor eigen leven omdat er plotseling een flinke boom omviel zo'n 15 meter naast mij. Je schrikt je het apenzuur. Maar na behoorlijk wat uren heb ik geen vos meer kunnen schieten jammer genoeg want ik vind het wel wat.
Desondanks vanavond de hele avond bij een dassenburcht gezeten en tja ook daar geen resultaat kunnen boeken.
Zit die kneu steeds op ongeveer dezelfde plek Arjan? Het zijn leuke vogeltjes met een leuke zang.
Opmerking
-
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking