Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
of het zo is? ( mijn foto's etc. daarvan weg) dat weet ik niet maar het is me wel beloofd.( heb eigenlijk er nog niet naar gekeken, tja toen ik die antwoordmail kreeg maar toen was het nog niet geregeld ).
Al het " bezwarend " materiaal is verwijderd. Zoals foto's, kweekverslagen, etc.
Niet alleen van de desbetreffende site, maar ook van andere site(s)/forum(s) waar deze persoon actief was/is.
Wat die Griekse site betreft. Was/is van oorsprong Amerikaans. Valt dus onder de Amerikaanse Wetgeving. Daarbovenop is de desbetreffende persoon ook actief via Yahoo! groups, wat het allemaal nog moeilijker, ingewikkelder maakt.
Verder ga ik hier niet op in. Want dit Forum leent zich daar niet toe.
Wat ik wel wil aan toevoegen. Dat sommige personen het aanzien als een manier van belangenvermenging. Maar goed! Dit is dan een persoonlijke aangelegenheid, discussie.
josly het kan me niks schelen hoe of wat iemand "iets"ziet.
het komt uiteindelijk maar op 1 ding neer en dat is het feit dat je of netjes vraagt of je divers materiaal mag gebruiken of je er met je klauwen vanaf blijft. ( simpeler kan het niet uitgelegd worden).
deze tjoepert en andere ( want ik heb er nog zo een dotje van over de gehele wereld) hebben mij er in ieder geval toe gezet dat ik sowieso bv. al die powerpoints er af heb gehaald die ik er op gezet had (waren er op het laatst al een stuk of 60 geloof ik en was nog niet echt klaar zeg maar .................tja........................) en die hadden er gewoon allemaal nog kunnen staan en waarschijnlijk voor vele leerzaam/van nut of plezier hadden kunnen zijn/ brengen en nu? juist ......................niks meer.
foto's van leuke/bijzondere soorten of gebeurtenissen dan wel "uitleg"foto's ( bv.:van hoe ring je of hoe doe je een ventielslangetje om) .......nou ja ga zo maar door ...........................niks meer, als ik nu een foto wil plaatsen dan moet ik deze op zeer brute wijze "verkrachten" anders kunnen ze er niet vanaf blijven schijnbaar.
kijk en daar gaat het mij dus om..................andere vergallen het voor mij en voor nog tig andere.
dit is overigens wel het laatste wat ik erover zeg in deze topic want hier moeten mooie foto komen te staan.
geweldige lokatie heb je gevonden henk3
blijven mooie foto's van een mooie soort.
uilen ( vrije natuur) worden niet vaak getoond hier op het forum terwijl het toch prachtige beesten zijn.
bedankt weer.
het is pokke weer weer dus zal eens kijken of ik nog een baggerfoto naarboven kan dreggen.
ik heb wat, en wat vliegt de tijd toch enorm snel, kweekresultaat van 7 jaar geleden alweer ( zag 05 op de ring, was het eigenlijk alweer vergeten, is natuurlijk ook weer niet de meest aansprekende kweekresultaat voor mijzelf dus ja some times a slip of the mind , can happen) , vogel zat in deze kooi om te trainen om voor de oorkonde op te gaan, uiteindelijk besloten in het belang voor de vogel om niet in te sturen ( bleef maar stressen) :
zal nog eens wat "vissen".( wat kan je anders doen ? , ja huishouden nou ........................mooi geen zin in vandaag, ik neem ATV dag op ).
nee echt kon/kan er echt niet opkomen , moet ik wel zeggen dat ik een idee heb maar heb nog niet de boeken of het www erop nageslagen ( opzoek naar de exacte naam), het is ook niet zo heel belangrijk natuurlijk en ik wilde me er te gemakkelijk van af maken denk ik.
klein reintje is leuk, klein reintje is mooi.
ik ben zojuist ff klein blokkie weer om geweest met hondje want vanocchtend heel vroeg had ik ze al zien staan toen ik met hondje liep :
en ik ben er blij mee, oogstijd is weer aangebroken ( heeft lang geduurt dit jaar, zal wel met weer te maken hebben) en de tijd van verwennerij voor de vogels dus ook.( al hebben die "zeikerds"liever de groene , nou ze doen het er maar mee).
Helaas sta ik vaak in de file op de A15. Op dit moment staan er heel veel van deze planten. Maar wat nog veel mooier is er zitten iedere middag heel veel putters op.
Helaas sta ik vaak in de file op de A15. Op dit moment staan er heel veel van deze planten. Maar wat nog veel mooier is er zitten iedere middag heel veel putters op.
dat klopt wj
maar die planten zien vaak zwarter van de uilaatgassen dan van de zwarte luis dus die wil ik niet hebben .
en ..........................het is nu ook weer niet zo heel gemakkelijk om langs/op de A15 te wandelen met je hond
wat betreft de putters .........tja als je dan toch in de file staat kan je beter naar de puttertjes kijken dan naar wat anders kan je een hoop ellende schelen
Paar fotootjes gemaakt op tenerife,gewoon in de tuin van ons huisje,het vogeltje waaar ik o.a. voor ging el canario de Tenerife en ik kwam ook de buurman tegen van volgens mij onze pimpel.
De Teyde vink had ik helaas geen tijd meer voor.
pop
Opmerking