Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Ik zie dat de foto's in de exif allemaal handmatige belichting er in hebben staan maar dat heb ik niet ingesteld. Zal wel een storing in zitten dan. Ik zou niet weten hoe dat te kunnen veranderen.
Ik zie dat de foto's in de exif allemaal handmatige belichting er in hebben staan maar dat heb ik niet ingesteld. Zal wel een storing in zitten dan. Ik zou niet weten hoe dat te kunnen veranderen.
Ik denk niet dat het aan het boekje ligt Henk. Ik heb net in diverse verschillende standen een test gedaan.
AV - TAV - TV - M - P - Sv - in deze standen geeft ie in de index handmatig weer.
In de standen User en snelinstelling geeft ie automatisch weer.
Dus er zal iets niet goed zijn met de camera vrees ik.
Aan het boekje ligt het nooit Henk, dat is allemaal waar wat er in staat
Klopt Henk, volgens mij heb ik de standen allemaal goed. Geen MF op de lens of camera ingesteld. AF werkt ook gewoon dus ja, ik weet niet waar dit nu weer aan zal liggen.
Arjan ik zou de EV eens een plusje geven in een dergelijke situatie. (Maar ja wie ben ik nou helemaal.)
Waarschijnlijk krijg je dan het oogje ook te zien.
Kleine karakiet. (Ik had toch nog riet in de buurt waar ik in eerste instantie helemaal niet aangedacht had, vanaf de rijstzak.)
Wat een beweeglijke vogeltjes zijn het.
was maar een ludieke en ondersteunend bedoelde actie voor mijn maatje
Oorspronkelijk geplaatst door van Tuijl
azuurmeesje Yuri?
yep een voerende man (ouwe slechte foto hoor).
maar ik ben toevallig bezig met een powerpoint over de kweek van azuurmeesjes ( moest ik nog doen..............ach 1 van de vele maar hier werd mij onlangs om gevraagd door bepaald persoon ,nu tijd en gedeeltelijke zin erin dus...........................doen, want morgen kan alles weer anders zijn ).
ik had ff geen eigen gemaakte struisvogelfoto met zijn kop in het zand .................anders had ik die geplaatst.
en..........................
die griek.................waar ik mee in conclaaf lag ( nog maar een paar te gaan ).
heeft zijn website uit (gedeeltelijk uit) de lucht als het goed is.
Opmerking