Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
@henk gericht op snoek vissen mag nog niet maar snoekbaars seizoen is wel open en als je gaat snoekbaarzen is de kans groot dat je snoek vangt wat dan ook mag mits je het beestje maar in hetzelfde water terug zet.(staat in het boekje) dus in overrtreding ben ik niet. (de reden dat ik handschoenen draag is omdat ik een zware allergie voor vis schelp en schaaldieren heb)
@henk gericht op snoek vissen mag nog niet maar snoekbaars seizoen is wel open en als je gaat snoekbaarzen is de kans groot dat je snoek vangt wat dan ook mag mits je het beestje maar in hetzelfde water terug zet.(staat in het boekje) dus in overrtreding ben ik niet. (de reden dat ik handschoenen draag is omdat ik een zware allergie voor vis schelp en schaaldieren heb)
groeten hielke
Ok Hielke maar dat stond niet in je eerste bericht, al had ik wel gedacht dat het in eerste instantie om de snoekbaars ging. Succes met vissen. Sinds ik met fotograferen bezig ben is het vissen er zwaar bij ingeschoten hier.
---
Wk:
zal tie toch ff nog door de witte reus gehaald moeten worden
Had ik niet bij de hand. Zon zit er van de zijkant op.
Manual exposure, Aperture-priority AE, 1/2,500 sec, f/6.3, ISO 400, Compensation: -2
Als je AV gekozen had ipv AE, had je meer licht gehad bij een lagere snelheid, 2500/s is niet echt nodig , aan een 800/s had je wel genoeg gehad
Opmerking