Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Overzichtelijke informatie over de matkop, waaronder een overzicht van kenmerken, een foto, geluid en een duidelijke omschrijving van de vogel.
zoek het verschil............
voor 95% zeker.
Glanskop mist de lichte armpennen, masker(wangen) zijn 2 kleurig
En heb me laten vertellen dat de glanskop aan de zijkant van inplant, van de bovensnavel een lichte plek heeft op de snavel.
voor 95% zeker.
En heb me laten vertellen dat de glanskop aan de zijkant van inplant, van de bovensnavel een lichte plek heeft op de snavel.
heb je idd gelijk in maar ik heb mijn twijfels dat van de snavel.
kan het zo op de foto niet zien welke het is.Ik heb ze een paar weken geleden allebei in handen gehad en je kon het maar net zien welke het was
Het masker van de matkop is ook 2 kleurig alleen niet zoveel als die van de glanskop het is altijd weer uitzoeken met deze 2
mvg bonkje
Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...
heb je idd gelijk in maar ik heb mijn twijfels dat van de snavel.
kan het zo op de foto niet zien welke het is.Ik heb ze een paar weken geleden allebei in handen gehad en je kon het maar net zien welke het was
Het masker van de matkop is ook 2 kleurig alleen niet zoveel als die van de glanskop het is altijd weer uitzoeken met deze 2
mvg bonkje
Op waarneming.nl zijn er ook meerdere discussies over
Overzichtelijke informatie over de matkop, waaronder een overzicht van kenmerken, een foto, geluid en een duidelijke omschrijving van de vogel.
zoek het verschil............
voor 95% zeker.
Amigo de los Psittacidos
Look deep into nature and you will understand everything better
Opmerking