Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Ik heb ook gehoord van een neef van een kennis zijn achterbuurman dat er in Alphen aan den Rijn speciale aardstralen zijn die een soort scherm vormen waardoor de vogels niet wegvliegen.
Worden ook wel avistralen genoemd.
Naar het schijnt worden die stralen ook gebundeld door bepaalde toekans op een dak te zetten.
Boomerang?
Deze vogels komen toch niet uit Australie
Prachtige foto's Arjan. Bedankt voor het plaatsen.
Jouw achtergrond is toch wel wat mooier dan op de foto's van mijn vliegende Ara's. Ik heb ze genomen at Australie Zoo toen Steve Irwin nog in leven was.
Helaas heb ik slechts publiek als achtergrond.
Ik heb ook gehoord van een neef van een kennis zijn achterbuurman dat er in Alphen aan den Rijn speciale aardstralen zijn die een soort scherm vormen waardoor de vogels niet wegvliegen.
Worden ook wel avistralen genoemd.
Naar het schijnt worden die stralen ook gebundeld door bepaalde toekans op een dak te zetten.
Hehehe, je leest zo vaak dat tamme vogels wegvliegen daarom was ik verbaast dat deze vogels los vlogen. Maar snap het wel weer, was weer een blonde vraag
Opmerking