Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Hallo,
Peer;Maak er nog mooie dagen van en groet.....vanuit regen overgoten nederlandmaarja het is maar net wat er in jouw eigen "eisenpakket" zit natuurlijkThe proof of the pudding is in the eating
Opmerking
-
filmcamera
iedereen heeft het hier over een foto camera
toen ik mijn eerste camera kreeg (zon wegwerp ding) tijdens de vlootdagen in Den Helder, was toen 8 ongeveer, toen bleken al mijn fotos mislukt (bewogen) idd wegwerpjaren later een filmcamera gekocht en op mijn reizen naar Costa Rica, zuidwest Amerika, Peru, Bolivia, Equador, Zuid Afrika en china vogels en planten en dieren gefilmd en andere natuurlijk mensen en omgeving
voordeel hiervan is dat ze bewegen en je hebt geluid er bij
zou zeggen leve de filmcamera
Opmerking
-
reactie
Serinus: Volgens mij is de camera zo goed als de mens die hem kent en bediend.
Heb je bijvoorbeeld een goeie vaste hand dan ben je duidelijk in het voordeel.
Witte koning, toch leuke plaat ondanks waar die op zit te zitten. Mooi uitkijkpunt voor een dergelijke buizerdvogel.
Er zijn er weer aardig wat op het moment kwam ik vandaag achter. Ook hele grote beesten zag ik, wel prachtig maar de foto's daarvan waren niet erg toonbaar en dus weg er mee.
Filmen met de spiegelreflexcamera, die mogelijkheid heb ik er ook op zitten maar dan moet je wel een Af lens er op zetten.
Opmerking
-
Opmerking
-
reactie
Mooie foto's Henk.
Is dat een sneeuwvink of sneeuwgors misschien, die onderste foto?
Klein geintje: Weet niet of het door de beugel kan maar is verzonnen op opmerking bij foto in bijschrift van wk, ha, ha. Kan ook zo weer weg hoor.
Wk, zit ie toch opeens ergens anders. (paaltjes waren iets te klein).
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
Klein geintje: Weet niet of het door de beugel kan maar is verzonnen op opmerking bij foto in bijschrift van wk, ha, ha. Kan ook zo weer weg hoor.
Wk, zit ie toch opeens ergens anders. (paaltjes waren iets te klein).
nee hoor klooi jij maar lekker aan met die bewerkingsprogramma's,
ik ga naar het N.O.P dadelijk
doel???
ik moet en ik zal die zwarte krijgen. ( moet het weer wel mee werken natuurlijk, nou ja anders kan ik me daar binnen ook wel volop vermaken hoor).
gr
Opmerking
-
ok
Veel succes, de regen komt hier met bakken naar beneden. Nu iets minder dan vanmorgen. We zien hem hier dan wel verschijnen.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking