Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
    En hoe snel een briesje kan overwaaien...

Ik ben de accu's al aan het laden.
    yep

ik heb i.i.g al een extra 16 gb kaartje aangeschaft, zit ik op 24 gb, moet voldoende zijn kan altijd ter plekke nog de nodige foto's wissen als ik bits te kort komt.

groeten

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
      yep

ik heb i.i.g al een extra 16 gb kaartje aangeschaft, zit ik op 24 gb, moet voldoende zijn kan altijd ter plekke nog de nodige foto's wissen als ik bits te kort komt.

groeten
      Op een kaartje van 16 Gb kan je rond de 710 Raw foto's maken
      vriendelijke groet
      Henk

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Broto
        Op een kaartje van 16 Gb kan je rond de 710 Raw foto's maken
        en?
        daar zit ik zo aan( bij een voor mij interessante soort) , en als er dan 1 is die goed is ben ik al blij.
        ik zie het zo als ik van de kromsnavels allemaal 1 foto zou trekken kom ik al aan dat aantal foto's (maar was ik niet van plan hoor) en dat aantal zit er wel denk ik zo.
        ik ga mee voor de gezelligheid zullen we maar zeggen hahahahaha

groeten

Opmerking

• Dat bedoelde ik ook, denk dat je aan 1500 plaatjes per dag ga komen.

Ben vast aan het oefenen

vriendelijke groet
          Henk

Opmerking

• Opmerking

• Ik zal de mijne ook mee nemen en de kaartlezer

Nog voor de breedbeeld kijkers

vriendelijke groet
              Henk

Opmerking

• Hier ook een rustig briesje gehad met wat bewegend water

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Broto
                  Ik zal de mijne ook mee nemen en de kaartlezer
                  als ik daar dan die externe harde schijf aan kan koppelen dan moet het genoeg zijn ? het aantal kaartjes ,( ja als het echt niet anders kan moet ik gewoon nog eens 100 euro er tegen aangaan gooien,maar word dan wel dure bedoeling allemaal zo, ben ik al 200 kwijt en ik zit nog hier achter mijn p.c. hahahaha uhh echt niet leuk bedoel ik) , en wij draaien hetzelfde programma van canon (toch?) dus dan zou het uploaden/downloaden van mij probeersel geen enkel punt moeten zijn toch ?

of doe ik nu weer gekke praat en heb je dat niet nodig (canon raw foto upload program) met een kaartlezer? ( ik heb er echt geen verstand van, blijkt ook nu wel weer).

s'avonds ff usb kabeltje erin foto's van kaartje(s) afhalen en direct op de externe schijf, externe schijf afkoppelen en hetgeen doen wat ik zo goed kan .............formatteren klaar voor ronde nr 2.
                  moet ik nog aan andere dingen denken?

groeten
                  oh ja ,toch weer leuke foto's gezien vandaag

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                    als ik daar dan die externe harde schijf aan kan koppelen dan moet het genoeg zijn ? het aantal kaartjes ,( ja als het echt niet anders kan moet ik gewoon nog eens 100 euro er tegen aangaan gooien,maar word dan wel dure bedoeling allemaal zo, ben ik al 200 kwijt en ik zit nog hier achter mijn p.c. hahahaha uhh echt niet leuk bedoel ik) , en wij draaien hetzelfde programma van canon (toch?) dus dan zou het uploaden/downloaden van mij probeersel geen enkel punt moeten zijn toch ?

of doe ik nu weer gekke praat en heb je dat niet nodig (canon raw foto upload program) met een kaartlezer? ( ik heb er echt geen verstand van, blijkt ook nu wel weer).

s'avonds ff usb kabeltje erin foto's van kaartje(s) afhalen en direct op de externe schijf, externe schijf afkoppelen en hetgeen doen wat ik zo goed kan .............formatteren klaar voor ronde nr 2.
                    moet ik nog aan andere dingen denken?

groeten
                    oh ja ,toch weer leuke foto's gezien vandaag
                    Je hoef helemaal geen kaarten bij te kopen
                    En zeker niet van die dure

Kaartlezer gaat prima
                    vriendelijke groet
                    Henk

Opmerking

• Prachtige foto van een heel mooi beestje Henk, heeft deze kleur ook een naam?
                      Groet Ton,
                      www.allevogels.nl

Opmerking

• Foto

Mooie foto wk met mijn grote favoriet in het nest.
                        M.vr.gr.
                        Wim van der Linden
                        http://www.vvvogelvreugd.nl/

Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                          Prachtige foto van een heel mooi beestje Henk, heeft deze kleur ook een naam?
                          Het is in ieder geval grijsgroen, maar verder ?? er zit duidelijk een opbleekfactor in, maar welk ??
                          Hoop het je volgend kweekseizoen te kunnen vertellen.

Heb de pop niet zelf gekweekt
                          vriendelijke groet
                          Henk

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door wjvdlinden
                            Mooie foto wk met mijn grote favoriet in het nest.
                            ja leuk toch voor die jongen.
                            hij is op vakantie op dit moment en ik help daar een beetje mee nu om wederom een nest groot te krijgen,volgens mij had hij zoiets van ...............alweer , ze zoeken het maar uit.

we hadden wat contact en heb toen aangeboden om ook dit nest mee te helpen groot te brengen, want ik vind het gewoon te zonde om alles maar op zijn beloop te laten gaan.

een " leuk iets" is dat er tussen de jongen van het vorige nest , wat "raars"zit
                            er zit een pop met witte vleugelpennen tussen, moet nu ff kijken of dat dit voedsel is ( tekort aan stoffen etc. ) of bv een modificatie, over mutatie "bont" spreken is nog veel vroeg.
                            we gaan het zien, zal er wel eens een foto van maken,want dat ben ik eigenlijk vergeten te doen (is voor mijzelf ook niet interessant genoeg eigenlijk).
                            na de eerste rui weten "we" waarschijnlijk meer. ( de pop blijft wel op het hok.........eventjes,puur uit nieuwsgierigheid).

groeten

vandaag voor het eerst gezien in mijn tuintje :

Opmerking

• http://michelsfotosite.weebly.com

Opmerking

• http://michelsfotosite.weebly.com

Opmerking

Working...
                                X