Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• van mijn creatieveling

Dit is ze:

Door haar "Pennykuren" ook dit soort foto's

Nu nog eens een goeie camera en het word een toppertje.
    (Is ze natuurlijk al)

Opmerking

• De tafel staat gedekt

Opmerking

• niet een beetje veel voor die 2 zebrafanten die je heb ?
        leuke foto's weer, laat maar komen hoor
        ik mag dadelijk "goed nieuws"gaan brengen aan die kleine,ik heb d'r apple ipod touch (staat erop, voor de rest weet ik er weinig van af) laten vallen , solly foutje bedankt.
        groeten

Opmerking

• zeg het maar gewoon eerlijk,je was er mee aan het spelen lukte natuurlijk niet.Met als resultaat dat je er op hebt staan te tabdansen
          garoeten theodoor

Opmerking

• ben ik dan zo voorspelbaar?
            groeten

ps: het was toch een pokkeding, je kon er alles mee, behalve hetgeen waarvoor hij was aangeschaft....................om te bellen
            hahaha je had ze moeten horen toen ik dat ding gaf .............pap leuk hoor zo'n ding maar bellen kan ik er niet mee...... (kan je na gaan hoezeer ik van dat soort spul allemaal afweet).
            dat appel ding was niks ,zal nu voor een zwarte bes gaan denk ik voor haar. (en daar hebben we nu een goede reden voor hahahaha).

Opmerking

• Ik dacht ik zet de klemmetjes eens vlak bij zo'n afgraving. In de vlucht zitten even geen vogels laat dat even duidelijk zijn.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Reactie

Is niet zo zielig hoor, denk dat ie er niks van gemerkt heeft dat ik een foto gemaakt heb. Redelijk laag standpunt die eerste.
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                  . Redelijk laag standpunt die eerste.
                  jaha dat dan weer wel natuurlijk.
                  compo kon wel beter

groeten

ps: wat kan er toch veel veranderen in de loop der jaren, kan me nog een topic herinneren waarin ik foto's liet zien van verschillende soorten muizen die ik ving in de klem...........................kreeg me toch een strontemmer over me heen , want was zielig en ik moest aan de mensen denken die dit forum bezochten en ook liefde hadden voor muizen, waren toch ook levende wezens etc. hahahahahahahahahaha

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• verveling enz.

nou dat snap ik nou weer niet, er zitten toch geen vogels in ,kan je ze net zo goed toch kost en inwoning geven ?

groeten

maar moet jij niet foto gaan maken ? als ik het kon dan zat ik nu niet achter dit tikkastje en te gluren naar een monitor hoor.
                      dit topic moet wel aangevuld worden natuurlijk met foto's.
                      ik zal eens kijken of ik wat foto's kan maken in tuintje ,(er zat weer mooi spul telkens) , lekker in mijn luie stoel,klein dutje doen,fotootje maken en...................................

Opmerking

• reactie

Nee moet ik niet vanmorgen, misschien vanmiddag nog even. Ligt er aan. Het is hier nog erg donker weer van type.

Gisteren toch een prachtig mooie zwarte roodstaartman gezien, liet zich niet fotograferen jammer genoeg. Meerdere pogingen gedaan om er bij te komen maar mooi niet.
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• ja die heb ik bij dat terrein waar ik soms hondje uitlaat ook zitten , maar die zitten geen seconde stil lijkt het wel.

zwarte roodstaarten vind je het gemakkelijkst op industrie gebiedjes, zitten ze eigenlijk altijd wel, de witte kwikkies tegenwoordig ook.

groeten en succes vanmiddag

Opmerking

• Halsbandparkieten

Speciaal voor WK:

mvrgr

Piet

Opmerking

• Opmerking

• mvrgr

Piet

Opmerking

Working...