Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Zit al dat stof nu op je foto's of op de glasplaat van de scanner?
op de foto's henkie.
je moet begrijpen dat ik honderden papieren foto's heb ( foto's op de harde schijf, krassen of worden niet zo vuil ,zeg maar) en die zitten echt niet allemaal keurig in een mapje o.i.d..
nee die heb ik gewoon bijna allemaal los in dozen o.i.d. liggen.
sommige zeggen zonde moet je zuinig op zijn ,ik zeg kan me niet schelen,ik heb ermee gekweekt dat is wat me kan schelen.
als men kritiek heb op die foto's bv. prima kijk/lees je toch alleen de bv. begeleidende tekst(kweekverslag) en anders kijkt men er maar helemaal niet naar.
als men het beter weet of doet.................laat maar zien dan,laat die tig kweekverslagen of foto's maar komen dan.......................ik heb ze wel hoor ,tja alleen niet allemaal even mooi zeg maar ,maar ach..............
( ja ben lekker dwars vandaag, eigenlijk al een poosje).
Ha, ha, ouwe mopperkont. Ben zelf de hele week al binnen opgesloten en kom op het moment alleen even buiten om de vogels van voer te voorzien en de post uit de bus te halen. Vandaar nogal wat tijd voor vc de afgelopen tijd.
Stap gewoon ff opnieuw uit je bed. Ik kraak niks af dat weet je wel denk ik.
Ha, ha, ouwe mopperkont. Ben zelf de hele week al binnen opgesloten en kom op het moment alleen even buiten om de vogels van voer te voorzien en de post uit de bus te halen. Vandaar nogal wat tijd voor vc de afgelopen tijd.
Stap gewoon ff opnieuw uit je bed. Ik kraak niks af dat weet je wel denk ik.
nee is mij onrecht aangedaan(althans zo voel ik dit).
dus ben ik boos en als ik boos ben dan doe ik graag "mokken"
zo en nu eerst een mok koffie erin gooien.
Voor de ochtendtobbers onder ons maar weer een plaatje van een geschilderd kanariefantje. Weer zo'n kleurtje waar ik eigenlijk te snel afscheid van heb genomen.....
Ohja, via de bijgeleverde link istie een euteltje beter.
het is gebruikelijk dat sommige een terugval krijgen en teruggrijpen naar het "oude vertrouwde", het is een kwestie van doorzetten en uiteindelijk zal ook jij het licht gaan zien
het geeft niks , een mooie kanariefant is gewoon ook mooi en als die dan goed op de foto staat dan is dat weer mooi meegenomen.
maar geef niet op probeer het nog eens, gewoon proberen meer niet
mvg
ps: blij dat ik weer een paar leuke plaatjes heb gezien deze ochtend, vanmiddag nog wel ff koekeloeren of er nieuwe bij zijn gekomen.
ohja is dat spreekuur van jullie al van de grond gekomen op de chat ? kom ik eens op bezoek om vragen te stellen.
Opmerking