Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• tja

Winterkoning, bedankt voor de reclame en de tekst daarvoor. De bezoekersteller was wel iets boven de dagelijkse norm gestegen zag ik.

Loodje ook bedankt voor je bezoek, ik heb je bericht gelezen. Waarvoor dank.

Gerard 6, leuk dat je nog vaak even komt koekeloeren. En ja van die grasmus heb ik een leuke serie kunnen maken.

Winterkoning, je was ff wat te vroeg:

25-4-11 Gele kwikstaart: Deze zat mooi op autoraam hoogte op een hoop zwarte grond. En nog belangrijker is dat hij ook nog een tijdje bleef zitten.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Het is een fraai plaatje Henk!
      mvrgr

Piet

Opmerking

• Jaaaaaa maar........

Oorspronkelijk geplaatst door Piet
        Het is een fraai plaatje Henk!
        Wanneer zien we weer eens een mooie plaat van jou Piet??
        Ik zie wel heel vaak plaatjes van je als ik de stapel onze vogels weer eens doorblader, maar hier mis ik ze toch wel een klein ietsiepietsie beetje .
        mvg Gerard 6

Opmerking

• nounou

Deze topic is echt aan het doodbloeden volgens mij.
          Jammer hoor het was elke dag heerlijk genieten.
          mvg Gerard 6

Opmerking

• Reactie

Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
            Deze topic is echt aan het doodbloeden volgens mij.
            Jammer hoor het was elke dag heerlijk genieten.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• mvg Gerard 6

Opmerking

• foto's plaatsen dat zou een afbreuk zijn van deze topic als ik ze zou plaatsen die top foto's die hier staan daar kan je niet tegen op ik met een camera die gratis was bij de lees map zo iets plaats je niet tussen zulke mooie foto's

Opmerking

• Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

• het zou juist leuk zijn als meer mensen hun foto's zouden plaatsen, kingfisher laat zo nu en dan toch ook zeer mooie plaatjes zien en dus smaakt dat naar meer.

het maakt ergens niet uit wat een ander ervan vind, het is maar net wat jouw doel is van plaatsen.
                    mijn doel van plaatsen was er om zelf beter van te worden. ( dus commentaar krijgende op de foto's).
                    maar dat gebeurd niet of niet voldoende.
                    kijk commentaar op te groot etc. daarvan trek ik me niks aan (juist grote platen leggen de fouten bloot ) , de fouten dus waarvan ik moet leren.
                    commentaar als compo....tja op het origineel zit er compo zat op ,dus dat interesseert me niet, ik wil de vogel perfect op de plaat hebben en details kunnen zien ( kan men wat van willen zeggen,maar dat heeft geen zin want...............het is een bepaalde stijl van fotograferen).
                    de ultime compo's komen later wel hahahahahahahaha.

maargoed ik kijk elke ochtend als eerste naar deze topic en denkt dus elke dag weer verrast te gaan worden door de foto's die geplaatst zijn.

bij deze dus daag ik de mensen uit om hun foto's neer te planten en als die mensen willen verbeteren dit dan aangeven bij hun foto , dan zouden andere mensen dan ik daar mee aan de slag .
                    (want zomaar commentaar geven is schijnbaar "gevaarlijk"op dit forum).

mvg

Opmerking

• wat in het vat zit verzuurt niet.

Nog een maand of 5 geduld en ook ik zal weer wat foto's plaatsen. heb intussen al wat moois op de plaat.
                      helaas moet ik mij behelpen met een kleine computer met een beeldscherm van 10 inches. Vanwege onze afgelegen locatie is internet niet altijd mogelijk
                      en als je dan kampeert in een plaatsje met slechts 9 inwoners heeft de PTT geen zin om voorzieningen te treffen, vooral niet als je dan nog 150 km moet rijden naar de volgende "plaats"
                      afstanden hier zijn voor velen niet te begrijpen.Boederijen van 1.5 miljoen !!vierkante kilometer.
                      Laten dood bloeden doen we met deze rubriek niet. Haal dus even de camera van stal lieden en plaats wat foto's zodat anderen kunnen meegenieten. Daar gaat het tenslotte toch om?
                      Foto kwaliteit is tenslotte relatief en we zitten niet op deze rubriek om slechts foto's te beoordelen; wel om te bewonderen.

Groet, Kees, ergens in WA

Opmerking

• ff proberen

oke de eerste foto die ik op het cafe zet
                        een pop van 7 jaar oud

Opmerking

• nog even 1 proberen

Opmerking

• weer eens iets anders dan hutje op de hei

Opmerking

• Een paar iets oudere plaatjes dan:
                              Twiettwiet...

Ralral...

Prietpriet
                              Groet Ton,
                              www.allevogels.nl

Opmerking

• Inderdaad zonde als dit topic zou stoppen. Daarom weer een bijdrage van mij.
                                Afgelopen weken in Burgers Zoo en Avifauna.
                                Jammer genoeg niet allemaal even scherp. Ik blijf oefenen.

www.vogeltuin.webnode.nl

Opmerking

Working...
                                X