Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
haha
Hoi henk,
Oh dus dat bruine ding met grote oren is geen vogel
Ik heb mijn zebra's idd nog niet met twee pootjes bij hun snavel gezien
Henk, ik leer iedere dag weer
En leuk dat je ook een scholekster plaatst want vlak bij mij nestelen er ook 2 ieder jaar. Alleen die hebben een schonere snavel, hihi
Opmerking
-
-
Opmerking
-
Mooie actiefoto Henk.
Deze valt nog mee, maar soms zie je ze vissen eten die echt niet passen, lijkt het dan. Onvoorstelkbaar wat die naar binnen kunnen werken.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
reactie
Zo is het Ton.
Henk, leuke waarneming. En ook voor je verzameling.
Zo is hier vlak bij mij de Velduil gefotografeerd een paar dagen geleden. Potdorie, ben al 2x op die plek geweest maar nee hoor. Weg.
Opmerking
-
zo hoop ik dat hier die hele collonne met mafkezen op gedondert is, ik ga vanmorgen hondje uitlaten en ik zie een griel op 10 a 15 m , ik loop terug naar auto en zie een auto aankomen met een lokaal bekende vogelspotter.
ik dacht, niks zeggen en andere kant opkijken en moet nu snel wezen........................
ik terug om camera uit auto te halen ( in echt waar niet gelogen) binnen een half uur zeker 100 man, vuile kl. zakken en wel op "mijn gebiedje".
leuk hoor mobiele telefoon.
( die gasten zaten hier in de buurt allemaal op een kluitjeom 1 of andere bijzondere meeuw te fotograferen).
griellie liet zich niet meer zo zien als heden deze ochtend natuurlijk.
en .....................ik heb hem niet zoals ik wil, ik heb weer all delete toegepast.
heb ik weer.
mvg
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking