Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• hahaha

Jeetje Eelke,
    Eerst een luchtige foto en dan een shit-foto
    ik ben helemaal sprakeloos en word er tureluurs van
    Kunnen wij die foto's ook zo groot uploaden? of kun jij als mod. dat alleen?

Opmerking

• voorrecht

da's alleen voorbehouden aan Eelke, Rob, Henk en Winterkoning. Helaas, 't is nie anders Teuni, verschil moet er zijn

Opmerking

• nee

Denk niet dat je van Henk en Rob dergelijke foto's op dit forum hebt gezien.

Groet,

Rob.

Opmerking

• Die grote foto ga ik ff aanpassen, ook bij mij gaat het niet altijd zoals bedoeld

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door peerpm
            da's alleen voorbehouden aan Eelke, Rob, Henk en Winterkoning. Helaas, 't is nie anders Teuni, verschil moet er zijn
            Mij lukt het ook nog wel hoor Peer,
            Mvg,
            Kingfisher.

Opmerking

• Plaatje

2-4-11
              Indische Gans, de eerste keer dat ik hem zag.

Haas:
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• bij ons struikel je ongv. over de ganzen,tureluurs,grutto's etc.

foto volle tegen porrie van de koperen ploert.
                breedte maar zo gedaan ( verschuift de "indeling" tenminste niet ).

ze zijn wel schuw en zitten altijd een eind weg en maakt fotograferen wat lastiger.

bij ons vanmorgen voor het eerst een mooie geelgors man gezien, die zijn bij ons ( mijn gebied) dan weer "zeldzaam".

@ ele , zelf sencuurtje ? ( of moest je nog oefenen met die rode knop?).
                was toch een mooie foto ,ik wilde dat compliment wel "innen"hoor was een foto met een grote K van kunstwerk (niks meer en niks minder)
                ik vind het een grote eer als men mijn foto een Kunstwerkje noemen

mvg

Opmerking

• prachtig weer

Heren, mooi
                  en ja, niet iedereen kan die mooie foto's plaatsen dus
                  Kingfisher wat een mooi bolletje is dat op de foto, ik weet niet welke soort, maar ziet er lief uit
                  die ene vogel van henk heeft wel errug grote oren.....
                  maar dat komt zeker door Pasen

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Teunie Zwolle
                    Heren, mooi
                    en ja, niet iedereen kan die mooie foto's plaatsen dus
                    Kingfisher wat een mooi bolletje is dat op de foto, ik weet niet welke soort, maar ziet er lief uit
                    die ene vogel van henk heeft wel errug grote oren.....
                    maar dat komt zeker door Pasen
                    Is staartmeesje Teunie,komt bij jou ook voor meestal zijn ze met meerdere.
                    Mvg,
                    Kingfisher.

Opmerking

• meesjes en zo

Hoi Kingfisher
                      Je site is mooi, mijn complimenten
                      er is zoveel te zien op dit forum en n.a.v. dit forum dat ik nog wel even bezig ben.
                      en geloof me het eten is wel 'ns een beetje aangebrand omdat ik achter de pc zat en aan het koken was, grrrr
                      In mijn buurt heb ik wel meesjes gezien, maar niet deze. Ze komen we eens op het balkon kijken of er iets te snoepen valt. Ik heb ook wel roodborstjes gezien, vlaamse gaaien, we hebben een kraaienbos dichtbij hier en natuurlijk zijn er duiven en mussen en zelfs ook een scholekster die ieder jaar hier een nest heeft vlakbij. En niet vergeten de reigers want er zijn hier wat vijvertjes in de buurt. Ach ja en merels natuurlijk. best veel als ik goed ga nadenken. Welke vogel ik 's ochtends vaak hoor, weet ik nog niet. Zou best een merel kunnen zijn, maar het klinkt alsof het een kleinere vogel is, dus eens naar vogelgeluiden luisteren op internet.
                      Ik weet niet wat ik nu met vogels heb, maar kom ze veel tegen ineens.
                      Wat ik ook erg mooi vond al een hele tijd geleden dat ik buiten was en er een kraai over mijn hoofd vloog en het leek wel of de vleugel mijn hoofd raakte of de wind van de vleugel. Ik vond dat zeer speciaal en een goed teken. Oh ja en laat ik de eenden, ganzen en -ik dacht- watersnipjes of waterhoentjes niet vergeten (die zwarte, en als ze jong zijn hebben ze rode kammetjes)
                      Jemig wat een verhaal, sorry hoor, ik word enthousiast geloof ik maar vogels zijn echt leuk!

Opmerking

• het is inderdaad een merel

ik vond allerlei ringtones op de site van de
                        VOGELBESCHERMING leuk he?
                        en natuurlijk heb ik die van de merel gedownload
                        misschien kan ik mijn eigen Calimerootje ook wel uploaden, kost ddan in ieder geval niet 1,50 LOL

Opmerking

Hoi Kingfisher
                          Je site is mooi, mijn complimenten
                          er is zoveel te zien op dit forum en n.a.v. dit forum dat ik nog wel even bezig ben.
                          en geloof me het eten is wel 'ns een beetje aangebrand omdat ik achter de pc zat en aan het koken was, grrrr
                          In mijn buurt heb ik wel meesjes gezien, maar niet deze. Ze komen we eens op het balkon kijken of er iets te snoepen valt. Ik heb ook wel roodborstjes gezien, vlaamse gaaien, we hebben een kraaienbos dichtbij hier en natuurlijk zijn er duiven en mussen en zelfs ook een scholekster die ieder jaar hier een nest heeft vlakbij. En niet vergeten de reigers want er zijn hier wat vijvertjes in de buurt. Ach ja en merels natuurlijk. best veel als ik goed ga nadenken. Welke vogel ik 's ochtends vaak hoor, weet ik nog niet. Zou best een merel kunnen zijn, maar het klinkt alsof het een kleinere vogel is, dus eens naar vogelgeluiden luisteren op internet.
                          Ik weet niet wat ik nu met vogels heb, maar kom ze veel tegen ineens.
                          Wat ik ook erg mooi vond al een hele tijd geleden dat ik buiten was en er een kraai over mijn hoofd vloog en het leek wel of de vleugel mijn hoofd raakte of de wind van de vleugel. Ik vond dat zeer speciaal en een goed teken. Oh ja en laat ik de eenden, ganzen en -ik dacht- watersnipjes of waterhoentjes niet vergeten (die zwarte, en als ze jong zijn hebben ze rode kammetjes)
                          Jemig wat een verhaal, sorry hoor, ik word enthousiast geloof ik maar vogels zijn echt leuk!
                          Vertel mij wat
                          Mvg,
                          Kingfisher.

Opmerking

ik vond allerlei ringtones op de site van de
                            VOGELBESCHERMING leuk he?
                            en natuurlijk heb ik die van de merel gedownload
                            misschien kan ik mijn eigen Calimerootje ook wel uploaden, kost ddan in ieder geval niet 1,50 LOL
                            Mvg,
                            Kingfisher.

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                              2-4-11
                              Indische Gans, de eerste keer dat ik hem zag.
                              Zelfs nog nooit van gehoord.... Maar hij is wel mooi.
                              Enneh.... de paashaas?

gr
                              Hans.
                              Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

• bluetooth

Hoi Kingfisher,
                                Ik heb wel bluetooth en ook een usb-kabel bij mijn nokiaatje
                                het nummer is 06-25351116
                                sms maar even voor je iets stuurt, want ik moet het geloof ik aanzetten he? tis al weer een tijdje geleden dat ik het gebruikte.....

Opmerking

Working...
                                X