Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ele
    .
    Voor mijn beeldscherm 22 inch (55cm.) zijn die grote afbeeldingen (met mijn "normale" instelling van het beeldscherm) voor 2/3 te zien.
    Om een foto beter te kunnen zien/beoordelen zou je 'm op de pc kunnen opslaan en uitvergroten met 1 of ander programma, dit is mijn manier.

.
    ik snap wat je bedoel maar dat is nu juist mijn bedoeling niet ( of ik snap jouw toch niet, kan ook hoor), wat ik wil is commentaar krijgen op mijn foto's.

kijk het is altijd leuk om te zien dat men schrijft , goed ,mooi,prachtig en weet ik veel allemaal, maar daar "koop"ik zo weinig voor.

ik wil commentaar op mijn foto's die inhoudelijk zijn, kan ik lekker kleine foto's plaatsen hier maar dat "verbloemt" teveel.

als het aan mij lag dan zou webmaster zelfs zover moeten gaan dat men raw foto's zou kunnen plaatsen.
    dan zou je het pas inhoudelijk over foto's en fouten kunnen hebben ( want de foto's lopen al zo'n eind terug van raw naar jpg).
    en ja nu zou men kunnen gaan reageren van : zoek je toch lekker een fotografie forum......................tja wellicht hebben ze nog gelijk ook, maar............daar is niet dat contact wat ik nu heb met sommige mensen. ( dat is wat me hier houd op dit forum, het is maar fun maar moet wel functioneel fun zijn anders hoeft het van mij ook niet meer).

en ja dan gaat deze oekeloeker ze ook nog eens uitvergroten/levensgroot hier plaatsen , zie je helemaal alles en yep nogmaals daar is het mij allemaal om te doen, ik wil leren van de inhoudelijke commentaren.

ik zie zelf heel goed wat fout en niet fout gaat (waarom denk men dat ik ze allemaal "wegflikkert" het is gewoon niet goed genoeg allemaal), het gaat er mij om dat mij verteld word hoe dit in het vervolg en in zo'n situatie dit op te lossen.

maar de commentaren komen niet ( niet zoals ik dat wil tenminste ) en dus begin ik steeds meer te twijfelen over mijn vogelcafe "verslaving" en het nut van plaatsen der foto's.

mvg

Opmerking

• Op de meeste forums worden zulke grote foto's niet toegestaan of ze worden metteen door de moderator's verwijderd.
      Zulke grote foto's verpesten heel de indeling van het forum ,zodat er op een normale monitor maar een deel te zien is ,en er constant van links naar rechts moet worden gescrold.

Opmerking

• bij mij dito.........vind dit ook niet handig en toen ik er een keer plaatste heb ik ook ff moeten prutsen om het goed te krijgen............

dat wil niet zeggen dat je dus maar moet stoppen met plaatsen..........het oordeel wat jij wilt over een foto (inhoudelijk) kan ik je niet geven, wel of ik een vogel mooi vind of niet
        Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!

Opmerking

• heb je wellicht ook gelijk in maar hoeveel topics heeft dit forum?
          ongeveer 10.000 ? ( zal ik moeten uitrekenen anders ,als men mij hierop wilt "aanvallen" ).

1 topic daarvan daarvan loopt de indeling niet zoals het hoort, kan men over "zeuren" of men het negeren.

als men met die indeling zit dan moet men mij op zijn negeer lijst plaatsen en krijgt men mijn berichten en foto's niet meer te zien( bij ingelogt zijn of moet ik ook rekening houden met de niet leden dan?) , dus het zogezegde "probleem" is er niet. ( of juist nu oplossing der probleem opgegeven/aangegeven) en heeft ook gelijk het voordeel dat de rest van mijn onzinnige berichten niet meer gelezen hoeven te worden.

maar nogmaals volgens mij doe ik geen kwaad ( en ben ik niet de enigste in de wereld met een wat grotere monitor), doe ik niks tegen de regels van het forum, heeft men ( merendeel forum, en hou dus een pole) er moeite mee verander regels en dan zal ik me daar aanhouden of niet.
          kan ik mijn "plan" trekken.

en voor de altijd zeurende , tja die kan ik niet serieus nemen helaas.

mvg

Opmerking

• reaktie

Wk
            en voor de altijd zeurende , tja die kan ik niet serieus nemen helaas.
            Ik zal wel oppassen de volgende keer, ha, ha,

Als je niet meer "kwaad" doet als hier grote pictures plaatsen, valt het nog hard mee met jouw.

Kom maar op met die mooie foto's.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• niks te groot

Hallo

Ik vind ze eigenlijk wel groot (niet storend gebeurde mij zo vaak).
              Maar daardoor kun je wel heel mooi details zien.
              En dat is ook wat waard. Gewoon doorgaan kwijl ik nog een beetje op het bureau .
              mvg Gerard 6

Opmerking

• ik kan wel leveren hoor, no problemo

mischien moet ik dit pad maar gaan bewandelen ( de gulden midden weg, maar.......................daar ben ik zelf nog niet voor mijzelf uit)., heb inmiddels bepaalde info door gekregen via mail , jammer maar helaas.
                haalt wel gelijk en beetje de "fun"voor mij weg.

dit is i.i.g niet de weg die ik ga inslaan ( zomaar voorbeeldje van een "juiste forum grootte" ) , zoekplaatjes daar doe ik niet aan:

mvg

ps : gerard6 ik ben blij dat er tenminste nog 1 iemand is die berichten kan lezen en ziet wat men schrijft en bedoeld in die topic diefstal, je hebt het juist jongen.

Opmerking

• Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning

ps : gerard6 ik ben blij dat er tenminste nog 1 iemand is die berichten kan lezen en ziet wat men schrijft en bedoeld in die topic diefstal, je hebt het juist jongen.
                    Tja het aloude lezen verhaal hahahaha.
                    Gewoon doorgaan met die grote platen die zoekplaatjes zijn inderdaad niks.
                    Heel mooi scherp trouwens vraag me af of jouw niveau uberhaupt nog wel omhoorg kan. Zeer mooi en een enorme progressie de laatste tijd bij Winterkoning.
                    mvg Gerard 6

Opmerking

• Groet Ton,
                      www.allevogels.nl

Opmerking

• raw foto uploaden

Volgens mij kan dat hier: http://www.flickr.com/
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• (klein) Plaatje

Kievit
                          27-3-11
                          Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• ik dat wil. ( maarja ik wil wel eens meer wat).

pps: @ Ton, als je voliere klaar is dan kom ik kijken bij je ,onder het genot van een bakkie koffie en de lokale specialiteit.

Opmerking

• Plaatje

Wk ga gewoon je eigen weggetje, doe ik ook. Geen probleem. Ik steek gewoon ff de draak met je.

2-4-11 Tureluur. Hier in de buurt niet te vinden.

Grutto, zie ik hier ook bijna niet meer.
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Uploaded with ImageShack.us

Opmerking

Working...
                                X